Aluprof ma nowego ambasadora marki. To Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski

2024-06-19 10:07
Szymon Marciniak oraz Tomasz Grela, prezes firmy Aluprof
Autor: mat. prasowe Szymon Marciniak oraz Tomasz Grela, prezes firmy Aluprof

Szymon Marciniak, znany sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy systemów aluminiowych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. Współpraca z arbitrem to część szerszej strategii spółki, w ramach której chce ona jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na zagranicznych rynkach, popularyzować zasady zrównoważonego budownictwa oraz potrzebę troski o środowisko naturalne.

Częścią działań promocyjnych, które wesprze Szymon Marciniak, będzie międzynarodowa kampania „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, skupiająca się na kwestii efektywności energetycznej budynków i korzyści, jakie niesie ona dla klimatu i inwestorów.

Jednymi z kluczowych celów Aluprof, ujętych w długofalowej strategii firmy, są promowanie zrównoważonego budownictwa i ochrona klimatu. Zgodnie z przyświecającym spółce hasłem „Let’s build a better future” regularnie wprowadza ona na rynek innowacyjne produkty, które pozwalają poprawić izolacyjność termiczną budynków i tym samym zredukować zużycie energii niezbędnej do ich ogrzania (latem) i chłodzenia (zimą).

Aluprof to firma o zasięgu globalnym – nie tylko w kontekście prowadzonej działalności, ale też ochrony środowiska – ceniąca zasady fair play. Stąd właśnie współpraca z najlepszym polskim sędzią piłkarskim Szymonem Marciniakiem. Z pomocą nowego ambasadora Aluprof chce skuteczniej docierać ze swoją ofertą do klientów, zarówno w kraju, jak i za granicą, promować kompleksowe, energooszczędne rozwiązania „all in one” pozwalające na znaczne oszczędności w rachunkach za energię oraz przyczyniające się do poprawy klimatu.

Aluprof w jednym zespole z Szymonem Marciniakiem

Częścią działań promocyjnych realizowanych we współpracy z Szymonem Marciniakiem będzie globalna kampania „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”. Jej celem jest zachęcenie inwestorów do zwiększenia efektywności energetycznej budynków i promocja rozwiązań Aluprof, które to umożliwiają: energooszczędnych okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych z aluminium.

Produkty te nie tylko mają certyfikaty energooszczędności, ale powstają na bazie niskoemisyjnych profili aluminiowych Low Carbon, o niskim śladzie węglowym i wysokiej zawartości materiału z recyklingu. Ślad węglowy tych profili wynosi jedynie 3,3 kg CO2e/k. Wspomniana kampania obejmie m.in. spoty w telewizji, reklamy w prasie oraz działania w internecie i mediach społecznościowych.

Kampania „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” doskonale wpisuje się w strategię Aluprof, w ramach której chcemy promować zasady zrównoważonego budownictwa i troskę o środowisko naturalne. Celem akcji jest podkreślenie korzyści wynikających z zastosowania w domach inwestorów indywidualnych okien, drzwi i osłon przeciwsłonecznych z aluminium. Kluczową kwestią jest poprawa efektywności energetycznej budynków, która przekłada się na oszczędności finansowe w portfelach inwestorów.

Drugi aspekt to kwestie związane z ochroną klimatu i planety. Mając na uwadze wyznawane przez nas wartości i fakt, że działamy globalnie, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z arbitrem piłkarskim uznanym nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej – Szymonem Marciniakiem, który sędziował m.in. mecz finałowy Mistrzostw Świata 2022 czy finał Ligi Mistrzów UEFA 22/23. Międzynarodowa rozpoznawalność naszego ambasadora w połączeniu z propagowanymi przez niego zasadami fair play doskonale współgrają z założeniami kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, której ważnym elementem jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło „Gramy fair z naturą” - podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof.

Praca sędziego to synonim perfekcji i bezpieczeństwa. Produkty Aluprof odzwierciedlają te same wartości – zapewniają bezpieczeństwo, jednocześnie wspierając zrównoważony rozwój. Współpraca z Aluprof to dla mnie strzał w dziesiątkę! Jako sędzia piłkarski, zawsze kładę nacisk na zasady fair play. Produkty Aluprof to nie tylko nowoczesne i trwałe rozwiązania, ale także zrównoważone produkty, które wpisują się w ideę zielonej przyszłości – grają fair z naturą. Dzięki naszym wspólnym wartościom możemy grać do jednej bramki, budując lepszą przyszłość – dodaje Szymon Marciniak.

Jako lider wśród producentów architektonicznych systemów aluminiowych w Polsce, Aluprof z sukcesem rozszerza swoją obecność na inne kraje i kontynenty – obecnie firma posiada 9 spółek handlowych w Europie i USA. Zagranicznej ekspansji towarzyszą intensywne działania marketingowe: poza zmianą domeny na www.aluprof.com i otwarciem showroomów w Londynie, Pradze i Wietnamie spółka prowadzi globalną kampanię marketingową realizowaną na wielu rynkach. Aby jeszcze skuteczniej docierać z ofertą do klientów zagranicznych zdecydowano, że także najnowsza kampania „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” będzie miała międzynarodowy zasięg.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany