Beam: doświadczenie pozwala się odnaleźć na trudnym rynku

2016-12-05 17:27
beam centralny odkurzacz
Autor: Beam P. Podbielski S. J

Rok 2016 nie jest najlepszy dla firm związanych z budownictwem. Koniunktura spada, nowych przetargów publicznych w obszarze infrastruktury jest mniej niż się spodziewano, inwestorzy prywatni są wstrzemięźliwi, inwestycje mieszkaniowe co prawda mają się nieźle, ale eksperci wróżą i na tym rynku spowolnienie... Jaki był mijający rok zapytaliśmy Krzysztofa Morgownika, Product Managera z Beam  P. Podbielski S. J.

Jak rok 2016 i swoją sytuację ocenia firma Beam?

Firma Beam jest firmą z wieloletnim doświadczeniem. Tego typu sytuacja rynkowa nie jest czymś, z czym mamy do czynienia po raz pierwszy. Doświadczenie nasze i naszych kontrahentów pozwala na odnalezienie się na rynku, jako lider sprzedaży odkurzaczy centralnych.

Z jakimi największymi barierami trzeba się zmagać by utrzymać rynkową konkurencję?

Rzetelność informacji, jakie są kierowane przez konkurencie do klienta. Często zdarza się, że klient zostaje wprowadzony w błąd bądź informacja, jaka dociera do niego jest nie rzetelna. Kolejnym istotnym czynnikiem jest niestabilność waluty.

A może coś w otoczeniu biznesowym zmieniło się na plus?

Sytuacja w biznesie motywuje do działania. Staramy się przystosować do zmieniającego się rynku i uzyskać jak najwięcej korzyści w postaci nowych doświadczeń oraz wiedzy o potrzebach naszych klientów.

Czego możemy oczekiwać w nowym roku? Czy 2017 przyniesie zmiany na lepsze czy na gorsze?

Niestety sytuacja rynkowa na następny rok wygląda mało obiecująco, budowlanka spowalnia, co spowoduje zmniejszeniem rynku.

Powrót na stronę z życzeniami

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany