Budimex Nieruchomości ma nowe logo
Budimex Nieruchomości wprowadził nowy system identyfikacji wizualnej. Rebranding jest związany z procesem ujednolicenia logotypów w ramach międzynarodowej grupy Ferrovial, której częścią jest polska Grupa Budimex, a więc także Budimex Nieruchomości.
Najważniejszymi elementami zmienionego systemu identyfikacji wizualnej są nowe logo i nowe kolory firmy. Biały napis na pomarańczowym tle został zastąpiony przez żółty lub szary napis "Budimex Nieruchomości" na białym tle. W reklamach pojawią się również inne warianty użycia kolorów – biały i szary napis na żółtym tle.
Równocześnie w mediach ruszyła nowa kampania wizerunkowa firmy. Głównym hasłem są "dotrzymane obietnice" - nawiązujące do prawie sześciu tysięcy mieszkań wybudowanych terminowo przez Budimex Nieruchomości, ściśle według zapisów zawartych w umowach z klientami.
Budimex Nieruchomości jest częścią Grupy Budimex - największego holdingu budowlanego w Polsce. Spółka oddała do tej pory do użytku ponad 5000 mieszkań w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Od 1999 r. firma posiada również Certyfikat Dewelopera, przyznawany przez Polski Związek Pracodawców Budownictwa.