Celem jest utrzymanie tempa wzrostu
Stanowisko dyrektora handlowego w firmie Baumit objął Adam Hnat. Odpowiedzialny będzie między innymi za sprzedaż na rynku polskim. Będzie także koordynował pracę ponad 60 osób: w tym działu sprzedaży, obsługi klienta, działu marketingu oraz Product Managerów.
"Naszym celem jest utrzymanie tempa wzrostu nie mniejszego niż średnia w branży budowlanej w Polsce. Są jednak segmenty, w których chcemy szczególnie pokazać się z jak najlepszej strony. Tu oprócz ociepleń i tynków maszynowych dochodzi segment suchych zapraw na bazie cementu. W tym celu prowadzone są cały czas inwestycje, których częścią jest otwarty w 2007 roku nowoczesny zakład produkcyjny w Łowiczu" - mówi Adam Hnat, nowy dyrektor handlowy w firmie Baumit. - "W polityce sprzedażowej firmy Baumit kontynuujemy rozpoczęte przed paru laty działania. Bez nadmiernego patosu chciałbym powiedzieć, że stawiamy przede wszystkim na partnerstwo i zadowolenie klientów, równie ważni są dla nas nasi pracownicy, to oni wraz z klientami współtworzą sukces naszej firmy. Mam również nadzieję, że uda mi się wnieść trochę świeżości do działań, które prowadzimy."
Adam Hnat jest absolwentem kilku wyższych uczelni: Politechniki Krakowskiej, Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (studia podyplomowe - specjalizacja: Zarządzanie Europejskie) oraz European School of Management w Berlinie (studia podyplomowe - specjalizacja: MBA).
Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w krakowskim biurze projektowania i realizacji inwestycji Probadex. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywał w przedsiębiorstwie budowlanym Toma Sp. z o.o., na stanowiskach majstra a później po otrzymaniu uprawnień budowlanych, inżyniera budowy.
W latach 2000-2003 związany z firmą Baumit, w której pełnił funkcję doradcy techniczno-handlowego, później asystenta zarządu (w niemieckim oddziale Baumit) i szefa sprzedaży grupy Murexin. Pod koniec 2003 roku rozpoczął pracę w firmie Technologie Buczek SA na stanowiskach: dyrektora handlowego, prokurenta i członka zarządu. W latach 2006-2007 był zatrudniony na stanowisku dyrektora asortymentu (izolacje fasadowe) w firmie Koelner SA, gdzie odpowiadał między innymi za realizację planów sprzedażowych, aktywne wsparcie sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji oraz opiekę nad kluczowymi klientami.