Dekoral osiągnął dojrzałość
Ostatnie miesiące obfitują w okrągłe jubileusze wielu firm. Do ich grona dołącza właśnie marka Dekoral, która w roku 2016 obchodzi swoje 18 urodziny. Osiągnięcie dojrzałości stało się okazją do podsumowania rynkowej działalności.
Przypomnijmy, że marka pojawiła się na rynku w 1998 roku. Nazwa Dekoral jest akronimem od słowa DEKOracja oraz od nazwy palety kolorów (wówczas jedynej na rynku) RAL. Właścicielem marki Dekoral jest obecnie PPG Deco Polska Sp. z o.o., do którego należą również marki Dekoral Professional, Dekoral Gold, Domalux, Drewnochron oraz Sigma. Z kolei PPG Deco Polska jest częścią amerykańskiego koncernu PPG Industries (oprócz farb i lakierów, również producenta wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych), która swoją historię tworzy od roku 1883.
Powróćmy jednak do jubilata, który posługując się ciekawymi porównaniami przedstawia swój 18-letni dorobek.
Pod marką Dekoral wyprodukowano 990 mln litrów farb. Taka ilość wystarczyłaby na pomalowanie 150 mln mieszkań o powierzchni 50 m2. Gdyby ustawić obok siebie wszystkie wyprodukowane puszki to otrzymamy długość 120 tys. km, czyli trzy obwody Ziemi.
Transport z wyrobami Dekoral przez 18 lat pokonał odległość z Ziemi na Księżyc i z powrotem.
Pod marką Dekoral do dzisiaj opracowano 486 odcieni kolorystycznych (dla 48 produktów: farby emulsyjne, emalie, grunty, produkty specjalistyczne), które sprzedawane są w 49 salonach firmowych i 1800 sklepach partnerskich. Przy wyrobach firmowanych marką Dekoral pracuje 760 osób w 14 działach, którzy mają do dyspozycji 13 hal produkcyjnych.
Urodzinowy rok Dekoral będzie świętować „na bogato”. W ramach kampanii „Najbarwniejsze momenty życia” został nagrany film z podziękowaniami dla klientów. Marka organizuje także konkurs (więcej na stronie urodzinowej stronie http://urodzinydekoral.pl/), a także inne wydarzenia, podczas których będzie do wygrania wiele nagród. O wszystkich urodzinowych atrakcjach więcej na profilu Dekoral na Facebooku.