Fakro zmienia logo
Obecnie firma Fakro jest producentem, nie tylko okien dachowych, lecz również akcesoriów do okien, schodów strychowych i kolektorów słonecznych – dlatego firma odchodzi od dosłownego symbolu okna dachowego w dotychczasowym logo.
Aby budować stabilną i mocną pozycję na rynku logo firmy musi być łatwo rozpoznawalne. Fakro Sp. z o.o. chce być kojarzone z wartościami takimi jak: bezpieczeństwo, ochrona środowiska oraz postęp. Dlatego nowe logo składa się z zielonego sygnetu w kształcie równoległoboku i logotypu, czyli czarnego napisu FAKRO.
"Figura równoległoboku ma odzwierciedlać dynamizm działań, szybkość reagowania na zmiany trendów i produkty wyprzedzające oczekiwania klientów (np. wyższy stopień bezpieczeństwa, wyższa energooszczędność). Kolor jasnej zieleni jest symbolem życia blisko natury, w pełnej harmonii i równowadze" - swój pomysł na logo wyjaśnia w informacji prasowej spółka Fakro.
Przykłady oraz zasady, które powinny być stosowane zarówno w materiałach projektowanych przez Fakro oraz firmy ze spółką współpracujące dostępne są na stronie internetowej www.fakro.pl.