Fakro zmienia logo

2009-06-17 13:16
Fakro zmienia logo
Autor: Fakro Sp. z o.o.

Obecnie firma Fakro jest producentem, nie tylko okien dachowych, lecz również akcesoriów do okien, schodów strychowych i kolektorów słonecznych – dlatego firma odchodzi od dosłownego symbolu okna dachowego w dotychczasowym logo.

Aby budować stabilną i mocną pozycję na rynku logo firmy musi być łatwo rozpoznawalne. Fakro Sp. z o.o. chce być kojarzone z wartościami takimi jak: bezpieczeństwo, ochrona środowiska oraz postęp. Dlatego nowe logo składa się z zielonego sygnetu w kształcie równoległoboku i logotypu, czyli czarnego napisu FAKRO.

Logo FAKRO
Autor: Fakro Sp. z o.o.

"Figura równoległoboku ma odzwierciedlać dynamizm działań, szybkość reagowania na zmiany trendów i produkty wyprzedzające oczekiwania klientów (np. wyższy stopień bezpieczeństwa, wyższa energooszczędność). Kolor jasnej zieleni jest symbolem życia blisko natury, w pełnej harmonii i równowadze" - swój pomysł na logo wyjaśnia w informacji prasowej spółka Fakro.

Przykłady oraz zasady, które powinny być stosowane zarówno w materiałach projektowanych przez Fakro oraz firmy ze spółką współpracujące dostępne są na stronie internetowej www.fakro.pl.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany