Faktury elektroniczne z Comarch: e-faktura z podpisem elektronicznym

2011-12-16 18:14
Faktury elektroniczne z Comarch: e-faktura z podpisem elektronicznym
Autor: Comarch Rozwiązanie Comarch ECOD eDOC24 oferujące e-fakturę z podpisem elektronicznym usprawnia obieg dokumentów w firmie

ECOD eDOC24 jest rozwiązaniem, które usprawni obieg dokumentów w każdej firmie. Comarch oferuje kompleksową obsługę e-faktur oraz innych typów dokumentów w technologii podpisu elektronicznego.

E-faktura jest w Polsce coraz popularniejszym rozwiązaniem. Wpływa na podniesienie efektywności firmy, w szczególności pracy działu finansowego i logistyki, usprawnia obieg dokumentów. E-Faktura z podpisem cyfrowym pozwala obniżać koszty emisji dokumentów papierowych, a nawet usprawnić terminy płatności.

Comarch ECOD eDOC24 - e-faktura z podpisem elektronicznym

Comarch ECOD eDOC24 to rozwiązanie z rodziny produktów ECOD, zaprojektowane do obsługi e-faktur oraz innych typów dokumentów elektronicznych w technologii podpisu cyfrowego.

W ramach usługi Comarch ECOD eDOC24 firmy otrzymują narzędzie wspierające zarówno sam proces wystawiania dokumentów z podpisem elektronicznym, jak również szybki i bezpieczny sposób przekazywania ich do odbiorcy poprzez różnorodne kanały komunikacyjne. Dostęp do e-faktur (w formie podpisanych dokumentów PDF) jest możliwy za pośrednictwem dedykowanego portalu www, na którym zakładane są konta wszystkim partnerom biznesowym, poczty elektronicznej (e-mail) albo nośników pamięci. Fakt dostarczenia faktury do odbiorców jest każdorazowo potwierdzany e-mailem lub sms-em.

Podpis elektroniczny może być obsługiwany bezpośrednio przez firmę wystawiającą faktury albo przez upoważnionego pracownika Comarch.
Faktury elektroniczne są archiwizowane przez ustawowy okres 6 lat. Dostęp do dokumentów mają wystawca i odbiorca faktury. W razie potrzeby Comarch oferuje możliwość konfiguracji programu i udostępnienie faktur organom podatkowym i Urzędom Skarbowym.

Archiwizacja e-faktur za pośrednictwem Comarch ECOD Archiwum jest zgodna z Rozporządzeniem Ministerstwa Finansów z dn. 17.12.2010 roku. Zastosowanie Comarch ECOD eDOC24 do obsługi faktur elektronicznych jest gwarancją bezpieczeństwa zarówno wystawców, jak i odbiorców e-faktur z podpisem cyfrowym. Rozwiązania zastosowane w eDOC24 są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie faktur elektronicznych.

Comarch ECOD eDOC24 – pełen outsourcing informatyczny

Rozwiązanie ECOD eDOC24 umożliwia nie tylko proste, automatyczne wystawianie faktur z podpisem elektronicznym, a wręcz przekazanie odpowiedzialności za przesył i dostarczanie dokumentów elektronicznych firmie Comarch.
Dodatkowym atutem jest to, że wszystkie e-faktury są przechowywane w jednym miejscu. Łatwiej jest wyjaśniać nieporozumienia z partnerami biznesowymi, np. z powodu zaginionych lub błędne wystawionych faktur.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany