Glaspol: nowy rok, nowa nazwa, nowe logo
Wyniki przeprowadzonych wśród klientów badań oraz dążenie do ujednolicenia marki zdecydowały o przyjęciu przez Glaspol nazwy GLASSOLUTIONS Saint-Gobain. Zmianie ulega także logo firmy.
- Zmiana logo wiąże się również z faktem, że sieć firm przetwarzających szkło należących do Saint-Gobain w toku swojej kilkudziesięcioletniej historii wyrosła na silnego gracza na rynku przetwarzania szkła w Europie - wyjaśnia Denis Xardel, prezes zarządu i dyrektor generalny spółki Glaspol Saint-Gobain. - Nadszedł więc czas przekształceń w pojedynczą markę cechującą się siłą i widoczną pozycją na poziomie globalnym: GLASSOLUTIONS®.
Kształt nowego logo stanowi odniesienie do korzeni GLASSOLUTIONS.
Nazwa pod którą spółka jest zarejestrowana (Glaspol Sp. z o.o.) oraz wszystkie dane rejestrowe pozostają beż zmian.
Strategia Saint-Gobain na 2011 r. polega na wzmocnieniu pozycji światowego lidera w zakresie dostaw materiałów dla domów, mieszkań i pomieszczeń, w których żyjemy, pracujemy, wypoczywamy, robimy zakupy itd., czyli na tzw. rynku habitat. Do tej pory istniało wiele różnych marek należących do Saint-Gobain, które w swojej nazwie i w swoim logo nie nawiązywało do nazwy Grupy. Teraz niemal każde logo spółek koncernu uzyska charakterystyczny dopisek: Saint-Gobain. Tak jak w przypadku spółki Glaspol.