Godło Promocyjne "Teraz Polska" w rękach Oknoplast-Kraków
Okno PLATINIUM Oknoplast-Kraków zdobyło Godło Promocyjne "Teraz Polska" w tegorocznej edycji konkursu. "Teraz Polska" to jedno z najbardziej prestiżowych i niezależnych przedsięwzięć nagradzających najlepsze polskie produkty, usługi oraz gminy.
Konkurs "Teraz Polska" odbył się już po raz dwudziesty. Do tegorocznej edycji przedsięwzięcia przyjęto 129 wniosków weryfikacyjnych. Kapituła Polskiego Godła Promocyjnego, w drodze głosowania, przyznała nagrody: 13 produktom, 9 usługom, 3 przedsięwzięciom innowacyjnym oraz 9 gminom. Okno PLATINIUM Oknoplast-Kraków zostało laureatem w kategorii „Najlepsze Produkty”. Kapituła konkursu doceniła wyrób krakowskiego producenta za innowacyjne rozwiązania funkcjonalne oraz nowatorskie walory estetyczne.
- Nagroda "Teraz Polska" to dla nas ogromny prestiż i renoma, gdyż tytuł przyznawany jest przez grono niezależnych ekspertów dla najlepszych polskich produktów, usług oraz gmin. Konkurs od wielu lat cieszy się szacunkiem i autorytetem, zarówno wśród producentów, jak i konsumentów. Przyznany nam tytuł jest najlepszą wizytówką firmy, symbolem jej profesjonalizmu i rzetelności – komentuje Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast-Kraków.
Uroczystość wręczenia nagród "Teraz Polska" odbyła się 24 maja br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski, p.o. Prezydenta RP.
Konkurs "Teraz Polska" jest organizowany przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego. W dotychczasowych dziewiętnastu edycjach przedsięwzięcia udział wzięło około 4,5 tys. firm, z których kapituła konkursu wyłoniła 426 laureatów. Z badań Fundacji, przeprowadzonych w 2009 r., wynika, iż godło "Teraz Polska" jest rozpoznawane i doceniane przez 3/4 polskiego społeczeństwa.
Oknoplast-Kraków działa na polskim rynku od ponad 15 lat. W ofercie firmy znajdują się przede wszystkim nowoczesne okna z PVC produkowane zgodnie z europejską normą EN 14351-1:2006. Oprócz rynku polskiego firma prowadzi działalność także we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz we Francji. W 2009 r. liczba klientów Oknoplast-Kraków przekroczyła ponad 800 tys.