Knauf Insulation: pomóż wyremontować szkołę!

2010-10-22 12:46
Akcja EKOSZKOŁA
Autor: www.akcjaekoszkola.pl

Celem Akcji EKOSZKOŁA zorganizowanej przez firmę Knauf Insulation jest przeprowadzenie remontu Szkoły Podstawowej w Chechle. Szkoła wymaga obecnie gruntownego remontu ścian zewnętrznych, dachu i stropu. Jeśli w akcji weźmie udział 20 000 uczestników firma Knauf Insulation przeprowadzi termomodernizację budynku.

Polskie szkoły wymagają remotów

W Polsce funkcjonuje ponad 400 tys. szkół, z czego większość to obiekty o nieodpowiednio zaizolowanych ścianach, nieszczelnych oknach i przestarzałej instalacji grzewczej. Ich ogrzewanie generuje nie tylko wysokie koszty utrzymania, lecz także zwiększa emisję CO2 do atmosfery o miliony ton rocznie. A w niedogrzanych salach lekcyjnych panuje chłód...
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Chechle to jeden z wielu takich obiektów. Wybudowana w 1967 r. placówka oświatowa wymaga przeprowadzenia remontu ścian zewnętrznych, stropu i dachu. Pomóż zmienić ten stan i dołącz do akcji "Zbudujmy zrównoważoną przyszłość dla naszych dzieci”.

Akcja EKOSZKOŁA

Organizowana przez firmę Knauf Insulation Akcja EKOSZKOŁA pokazuje, że zaangażowanie w ekologię i pomoc innym nie wymaga wiele wysiłku. Aby pomóc w odnowieniu szkoły podstawowej w Chechle wystarczy wejść na stronę www.akcjaekoszkola.pl i zarejestrować się. Każdy głos oddany na rzecz modernizacji placówki przekłada się na metry ocieplenia budynku szkoły. Jeśli liczba uczestników Akcji EKOSZKOŁA osiągnie 20 000 osób, budynek szkoły w Chechle zostanie wyremontowany przy wykorzystaniu wełny mineralnej nowej generacji w ECOSE® Technology firmy Knauf Insulation.
Na najbardziej aktywnych użytkowników czekają atrakcyjne nagrody: dwuosobowa wycieczka do Finlandii, emocjonujący lot szybowcem, lekcja nurkowania i wiele innych. Już teraz pomóż dzieciakom rejestrując się na stronie www.akcjaekoszkola.pl i zaproś do Akcji znajomych.

Celem Akcji jest remont wybranej szkoły, a przy tym pokazanie w praktyce jak obniżyć koszty ogrzewania szkoły i chronić środowisko naturalne. Akcja opiera się na działaniach marketingu zintegrowanego. W ramach akcji prowadzony jest konkurs interaktywny bazujący na strategii CSR i wykorzystujący mechanizm Member-get-Member. Wykorzystano także szereg narzędzi WoMM (Word Of Mouth Marketing), rozbudowane działania amplifyingowe, a do Akcji można dołączyć również na portalach społecznościowych Facebook i Nasza Klasa.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany