Konkurencja na rynku marketów budowlanych

2016-05-04 15:15
Bricomarché
Autor: Grupa Muszkieterów Pod marką Bricomarché coraz więcej marketów w Polsce

Wydawałoby się, że polski rynek osiągnął poziom nasycenia marketami z obszaru "dom i ogród". Jednak tak nie jest o czym świadczy rozwój marki Bricomarché, która w roku 2015 odnotowała rekordowy wynik finansowy.

Sklepy Bricomarché (należą do Grupy Muszkieterów, tak jak marka sklepów spożywczych Intermarché) w ubiegłym roku osiągnęły obroty 1,46 mld złotych, co w tym przypadku oznacza wzrost o ponad 25% w porównaniu do wcześniejszych wyników sieci. Bricomarché to dzisiaj 121 marketów, w roku 2016 planowane jest otwarcie kolejnych 21 placówek. Jak podaje Grupa Muszkieterów, Bricomarché to dzisiaj nr 1 na rynku supermarketów typu „dom i ogród” oraz nr 4 na rynku DIY (od ang. Do it  Yourself, czyli zrób to sam). Tak szybko wzrastająca liczba nowych sklepów jest możliwa dzięki przejęciu przez firmę konkurencyjnej sieci NOMI.
– Będziemy dokładać wszelkich starań, by utrzymać obecną dynamikę rozwoju sieci w Polsce i wierzę, że się nam to uda – zapewnia Marian Słomiak, pełnomocnik zarządu ds. Bricomarché. Klientów tej sieci przybywa, bo zauważają oni konkurencyjność cenową, poszczególne markety dostosowują się do lokalnych preferencji i dostosowuje działy (Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja, Ogród) do trendów rynkowych i oczekiwań klientów. Firma także podejmuje działania by poprzez szkolenie (e-learning i Akademia Kierowników) pracowników podwyższać  standardy obsługi.
Grupa Muszkieterów ma centralę w Poznaniu w dwóch magazynach oraz supermarketach (w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii) zatrudnionych jest ponad 15 tys. osób.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany