Marmorin gotowy do walki...
Choć produkty Marmorinu są już doskonale znane klientom z Polski - pierwsza wolnostojąca umywalka, modele wykonywane według indywidualnych zamówień - sama marka dopiero zaczyna walkę o swoje miejsce na naszym rynku.
Marmorin od blisko ćwierć wieku specjalizuje się w produkcji umywalek i brodzików z lanego marmuru oraz wykonanych z granitu zlewozmywaków. Do tej pory producent realizował zamówienia głównie dla światowych marek. Dziś inwestuje we własną, buduje sieć sprzedaży, uczestniczy w targach i staje w szranki z rodzimymi producentami produktów sanitarnych. Wszelkim działaniom przyświeca hasło: "wyjątkowa codzienność".
- Czy na rynku jest miejsce dla produktów spoza kręgu ceramiki? Myślę, że tak. Naszą rolą będzie tu nie tylko prezentacja modeli, których Polacy chcieliby używać w swoich kuchniach, czy łazienkach, ale i edukacja klientów odnośnie zalet stosowanego przez nas materiału. Jego podstawową cechą jest nieograniczona niemal żadnymi technicznymi przeszkodami dowolność kolorów i kształtów. Mamy w swojej kolekcji szeroką gamę modeli, od futurystycznych projektów, aż po zawsze aktualną klasykę kształtu - mówi Jakub Hrab, dyrektor generalny Marmorinu.
Najwięcej wątpliwości budzi wytrzymałość i sposób użytkowania produktów z lanego marmuru - w planach firmy są intensywne kampanie informacyjne na ten temat. Marmorin uruchomił też wewnętrzne laboratorium, które czuwa nad jakością produktów i nieustannie pracuje nad kolejnymi innowacjami.
Warto dodać, że produkty Marmorinu są wyposażone w antybakteryjną powłokę Bio Cote. Ponadto wszystkie są atestowane, zaś sama firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001, 1401. A ponadto...
- Projektanci od zawsze zajmowali w Marmorinie miejsce szczególne. To ich pomysły wyznaczały kierunek, w jakim zmierzała produkcja kolejnych kolekcji. To dzięki nim producent wypuścił na rynek pierwszą w naszym kraju umywalkę wolnostojącą. Kolejnym krokiem było utworzenie działającego od ubiegłego roku wewnętrznego działu projektowego. Wielki sukces artykułów wytwarzanych w naszej fabryce na zasadach podwykonawstwa przekonał nas, że czas najwyższy stanąć na własnych nogach – przekonuje Milena Kołodziejczyk, dyrektor operacyjny w firmie.
A produkty Marmorinu docierały już w najbardziej odległe zakątki globu. Poza intensywną współpracą handlową z krajami ościennymi rodzime umywalki i zlewy znajdowały nabywców m. in. w Izraelu czy Nowej Zelandii. Teraz powalczą o gusta polskich klientów. Magnesem dla tych najbardziej wymagających ma być oferta produkcji modelu na indywidualne zamówienie klienta, czy urządzającego jego dom architekta.