Metrohouse obchodzi pierwsze urodziny

2007-07-27 16:44
Metrohouse
Autor: brak danych

Agencja nieruchomości Metrohouse SA weszła na polski rynek rok temu. Dzisiaj można powiedzieć, że marka Metrohouse jest rozpoznawalna wśród klientów oraz postrzegana, nie tylko jako nowoczesna agencja nieruchomości, ale przede wszystkim jako gwarant bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji.

Wchodząc na polski rynek zarządzający agencją nieruchomości Metrohouse wyznaczyli sobie trzy główne cele do zrealizowania: stworzyć wysoką jakość na rynku, zdobyć zaufanie klienta oraz przeprowadzać bezpieczne transakcje. Klienci korzystający z usług Metrohouse mogą być pewni, że nieruchomości, które oferuje im doradca są sprawdzone pod względem formalno - prawnym. Ponadto do każdej z nich dołączane jest oświadczenie, podpisane własnoręcznie przez właściciela o stanie prawnym i technicznym danego lokalu. Powołany został dział kontrolingu ofert, co gwarantuje bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji, a także bezpieczeństwo gromadzonych informacji oraz dokumentów.
Rozpoczynając działalność na polskim rynku agencja Metrohouse, jako jedyna zdecydowała się otworzyć swoje biura w warszawskich centrach handlowych: Galerii Mokotów, Arkadii i Złotych Tarasach. Dzięki takim lokalizacjom doradcy są do dyspozycji klientów 7 dni w tygodniu do godziny 22.00. "Firma dynamicznie się rozwija, śmiało możemy powiedzieć, że cele, które sobie wyznaczyliśmy, rozpoczynając działalność zostały zrealizowane" - mówi Mariusz Kania, szef agencji Metrohouse. "Obecnie firmę tworzy zespół kilkudziesięciu fachowców. Ponad połowa z nich legitymuje się licencją pośrednika w obrocie nieruchomościami. System CRM, który został przygotowany specjalnie dla nas sprawdza się w 100%, a nasza strona internetowa jest jedną z najlepszych w Polsce. Jesteśmy także na etapie opracowywania strategii na najbliższe lata. Ponadto w planach mamy rozwój sieci franszyzowej" - dodaje Mariusz Kania, szef Metrohouse.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany