Nice Polska szuka Partnera Roku 2010
Ruszyła kolejna edycja programu lojalnościowego Partner Roku organizowanego przez firmę Nice Polska. Lista zgłoszeń wciąż otwarta.
Program Partner Roku 2010 ma na celu podniesienie jakości współpracy i standaryzację sieci sprzedaży firmy oraz wyłonienie i nagrodzenie najsolidniejszych Partnerów Handlowych współpracujących z Nice.
Pretendenci do złotego, srebrnego bądź brązowego tytułu będą musieli m.in. umieścić w swoich punktach sprzedaży elementy wyposażenia zgodne ze standardami Nice, uczestniczyć w projekcie Zumi.pl oraz w cyklu szkoleń produktowych („Zasady montażu i programowania automatyki Nice”, „Nowości produktowe Nice” i „Automatyka osłonowa”), trzypoziomowym „Treningu umiejętności sprzedażowych”, a także w dwóch „Treningach menedżerskiech”. Zdobyta wiedza będzie następnie sprawdzana podczas akcji „Tajemniczy klient”.
Szczegóły oraz regulamin programu dostępne są na www.nice.pl.