Nowa ekspozycja firmy Geberit
27 maja 2009 roku w siedzibie firmy w Warszawie otwarta została nowa ekspozycja firmy. Myślą przewodnią zmiany była innowacyjność firmy i dostosowanie wystawy do jej wizerunku.
Firma Geberit szczyci się tym, że od zawsze wprowadza na rynek najbardziej innowacyjne rozwiązania w technice sanitarnej. Nowootwarta ekspozycja jest dostosowana do wizerunku firmy. Ma za zadanie inspirować, zachęcać do twórczego myslenia i wyznaczać kierunku rozwoju. Zajmuje 280 m2 i jest podzielona na 3 oddzielne części: strefa spotkań, szkoleń i strefę wystawową. W strefie spotkań można obejrzeć filmy instruktażowe i prezentacje multimedialne. W sali szkoleń projektanci i architekci będą mogli porównać i dobrać przyciski i baterie, a instalatorzy uczyć sie poprawnego montażu. Jednocześnie wszystkie elementy zostały przygotowane w taki sposób, aby każdorazowa aktualizacja oferty produktowej firmy nie powodowała przebudowy całości.
Autorem pomysłu jest architekt Sotyrys Pantopolus, a prace wykonały firmy Balbud, Alutech i Artur Kukla. Udział w realizacji projektu wzięły również firmy Bang&Olufsen (monitory i nagłośnienie), GIRA (sterowanie), Hansgrohe (wyposażenie łazienek).
Autor: Geberit