Nowy dyrektor zarządzający w P.W. KOSZ

2009-05-28 16:34
Krzysztof Kuczkowski, dyrektor zarządzający w P.W. KOSZ Sp. z o.o.
Autor: od Intro Media Krzysztof Kuczkowski, dyrektor zarządzający w P.W. KOSZ Sp. z o.o.

Doświadczenie menadżerskie zdobywał w największej na świecie firmie konsultingowej Arthur Andersen. Następnie pełnił funkcję dyrektora generalnego w Amtrol Poland. Jako dyrektor generalny, a jednocześnie członek zarządu, spółki Lambertz Polonia, przyczynił się do 5-krotnego wzrostu jej obrotów w ciągu ponad 3 lat, co stanowiło jeden z lepszych wyników w branży. Obecnie - nowy dyrektor zarządzający w P.W. KOSZ Sp. z o.o. (właściciel marki Invado) - czyli Krzysztof Kuczkowski.

W firmie KOSZ, będącej właścicielem marki Invado, Krzysztof Kuczkowski odpowiedzialny jest za opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii firmy oraz bieżące zarządzanie spółką.

Uważa, że atutem marki Invado jest najnowocześniejszy w Polsce park maszynowy oraz doświadczona i stale szkolona kadra. Kapitał ten daje podstawy do optymistycznego spojrzenia na przyszłość firmy. W połączeniu z wytyczeniem konkretnych celów i konsekwentną ich realizacją, stwarza niepowtarzalna szansę osiągnięcia przez firmę pozycji krajowego lidera w swojej branży. Ambicją nowego dyrektora zarządzającego jest, by w ciągu pięciu lat, Invado znalazło się w pierwszej trójce polskich producentów stolarki drzwiowej.

Firma P.W. KOSZ Sp. z o.o. istnieje od 1990 roku. Od początku profil produkcji był silnie związany z przemysłem drzewnym, ale oferta firmy ewoluowała od domów drewnianych, poprzez stosunkowo proste profile MDF okleinowane papierem dekoracyjnym, aż po produkowane w dniu dzisiejszym ościeżnice drzwiowe, drzwi wewnętrzne, skomplikowane profile i elementy meblowe, fronty meblowe czy parapety podokienne. W spółce zatrudnionych jest obecnie około 250 pracowników. Możliwości produkcyjne firmy sięgają 2 000 000 metrów profili miesięcznie. Od 2003 roku P.W. KOSZ Sp. z o.o. posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany