Nowy Dyrektor Marketingu w Rockwool Polska

2011-03-14 12:35

Z początkiem marca br. Łukasz Glapa objął funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Rockwool Polska. Na stanowisku tym zastąpił Jacka Kieszkowskiego, obecnie Dyrektora Marketingu Grupy Rockwool. Do zadań Łukasza Glapy należeć będzie zarządzanie działaniami marketingowymi Rockwool na rynkach Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.

Łukasz Glapa jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie interesuje się polityką
i ekonomią. Jest także pasjonatem dalekich podróży, nowych kultur i obyczajów

Łukasz Glapa przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w fińskiej firmie Ramirent, która jest europejskim liderem w obszarze wynajmu sprzętu budowlanego, kontenerów i rusztowań. Na stanowisku tym odpowiadał za działania marketingowe firmy na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wcześniej związany był m.in. z Philips Lighting Poland S.A., gdzie prowadził działania z zakresu trade marketingu.


Rockwool Polska należy do Grupy Rockwool - światowego lidera w produkcji izolacji ze skalnej wełny mineralnej. Firma specjalizuje się w dostarczaniu produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych. W Polsce firma działa od 1993 roku, wytwarzając wysokiej jakości produkty w dwóch fabrykach – w Cigacicach i Małkini. Od początków istnienia Rockwool Polska przykłada dużą wagę do ochrony środowiska naturalnego, stosując ekologiczne technologie produkcji. Firma została dwukrotnie uhonorowana tytułem “Lidera Polskiej Ekologii”. Rockwool Polska prowadzi także, już od kilku lat, kampanię edukacyjną “Szóste Paliwo”, której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie efektywnego wykorzystania energii w budownictwie. W 2007 roku projekt “Szóste paliwo” został uhonorowany międzynarodową nagrodą z dziedziny ekologii “Green Apple Award”.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany