Nowy PR Manager w Colliers International
Za wszystkie strategiczne i operacyjne działania Public Relations firmy Colliers International w Polsce, - zwłaszcza za relacje z mediami, zarówno dla biura centralnego, jak i biur lokalnych - odpowiada od 16 maja 2008 roku Tatiana Kałużniacka.
Posiada blisko 12 lat doświadczenia zawodowego, w tym 6 lat w pracy w marketingu i PR dla firmy doradztwa strategicznego A.T. Kearney. Przez ostatnich kilkanaście miesięcy jako niezależny konsultant ds. PR doradzała firmie CEE Property Group, spółce działającej na rynku inwestowania w nieruchomości mieszkaniowe i grunty. W ciągu kilkunastu lat pracy zawodowej zrealizowała z sukcesem wiele projektów z zakresu marketingu i Public Relations, zarówno dla firm FMCG (L'Oreal, OKI), jak i wysoko wykwalifikowanych firm doradczych (m.in. wspólny projekt A.T. Kearney oraz Newsweeka).
"Znam firmę Colliers International od dawna i cieszę się, że dołączam do zespołu, który na rynku znany jest nie tylko z pełnego profesjonalizmu, ale także z dobrej atmosfery w pracy. Jestem przekonana, że moje wieloletnie doświadczenie w dziedzinie Public Relations zaprocentuje podczas pracy dla Colliers International" - powiedziała Tatiana Kałużniacka.
Nowa PR Manager firmy Colliers ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją w Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Posługuje się językiem angielskim i francuskim. Interesuje się psychologią. Wolne chwile poświęca rodzinie i przyjaciołom.
Colliers Macaulay Nicolls Inc. (CMN), działający jako Colliers International, jest wiodącą międzynarodową firmą doradczą na rynku nieruchomości. Firma doradza najemcom komercyjnym, właścicielom nieruchomości oraz inwestorom. Posiada 267 biur w 57 krajach. Od 1997 r. Colliers International działa lokalnie jako Colliers International Poland.