Nowy wizerunek BUDVARu
Jeden z liderów na rynku stolarki okiennej - BUDVAR Centrum SA - już wkrótce zaskoczy nas nowym wizerunkiem. Firma przygotowała projekt zewnętrznej wizualizacji biur handlowych, który zostanie wdrożony w ciągu trzech najbliższych miesięcy. Rozpoczynający się sezon BUDVAR Centrum SA powita z nowym logo, zmienionym designem ponad 90 salonów sprzedaży i odświeżoną stroną internetową.
Od początku swojego istnienia firma poszerzała udział w rynku budując zaufanie wśród klientów. Dziś BUDVAR Centrum SA dysponuje jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk w Europie. Spółka uważnie obserwuje zmiany na rynku, nowe trendy, kierunki rozwoju. Patrzy na siebie i na swoje otoczenie z nowej perspektywy. Efektem tych przemyśleń jest zmiana identyfikacji wizualnej: nowy znak firmowy, odświeżona strona internetowa i oryginalny design salonów firmowych. Odpowiedzią na wyzwania rynku jest przede wszystkim logo. Zostało ono zmienione w taki sposób, aby budzić pozytywne skojarzenie z produktami firmy - oknami nowoczesnymi, bezpiecznymi dla użytkowników i środowiska.
Przykładowa wizualizacja salonu sprzedaży BUDVARu Foto: BUDVAR |
"Zdajemy sobie sprawę, że identyfikacja wizualna jest jednym z narzędzi sukcesu. Przez 11 lat istnienia firmy zmienił się rynek i oczekiwania klientów. Zdecydowaliśmy się odświeżyć naszą markę, aby odpowiedzieć na nowe wyzwania" - informuje Artur Błasik, dyrektor operacyjny BUDVAR Centrum SA.
Faza projektowa została już ukończona. Logo jest gotowe, a nową stronę internetową obejrzeć można będzie już wkrótce. Wprowadzanie zmian w wyglądzie salonów sprzedaży rozpoczęto jeszcze w kwietniu. Koncepcję nowej identyfikacji wizualnej dla BUDVAR Centrum SA przygotowała agencja reklamowa TOP IMPACT. Propozycje zmian spotkały się z dużym uznaniem osób biorących udział w badaniu fokusowym. Wśród nich znaleźli się pracownicy firmy oraz potencjalni klienci.