Najpopularniejszy: Oknoplast-Kraków
Najbardziej rozpoznawalną marką okien w Polsce, jak wynika z badania "Bud Investor Track 2008" przeprowadzonego przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku, jest Oknoplast-Kraków.
Krakowski producent stolarki otworowej był najczęściej wskazywany przez inwestorów indywidualnych z całej Polski.
- Rodzimi klienci są dla nas bardzo ważni. Od 15 lat jesteśmy obecni na rynku. Cały czas się rozwijamy, dążymy do nasycenia sieci sprzedaży i pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami w naszych produktach. Dlatego wyniki "Bud Investor Track 2008" opierające się na badaniach opinii społecznej mają dla nas znaczącą wartość – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy w spółce Oknoplast-Kraków.
Badanie "Bud Investor Track 2008" miało na celu poznanie zachowań inwestorów indywidualnych, którzy są właścicielami domów jednorodzinnych i uczestniczą w procesie wyboru oraz zakupu materiałów budowlanych, w tym stolarki otworowej.
*W badaniu przeprowadzonym w formie wywiadów przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wzięli udział inwestorzy, zamieszkujący w domu wybudowanym w 2007 lub 2008 roku, którego fundamenty nie powstały wcześniej niż w 2000 roku. Respondenci (52,6% mężczyzn i 47,4% kobiet), to w większości osoby z wykształceniem średnim (47,5% respondentów), w wieku od 31 do 40 lat (44,9%). Badanie było przeprowadzone w okresie od października do listopada 2008 roku.