Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa współpracuje z agencją PR
Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa rozpoczęła współpracę z agencją Times Square Public Relations, która została konsultantem ds. Public Relations Izby.
PIPHB jest największą i najstarszą, organizacją samorządu gospodarczego, działającą w branży budowlanej od 1990 r. Jest członkiem Krajowej Izby Gospodarczej, aktywnie uczestniczy w pracach Komitetu Budownictwa przy KIG.
Jedną z głównych motywacji nawiązania współpracy pomiędzy stronami, jest obecna sytuacja komunikacyjna w branży budowlanej – zarówno w aspekcie jej sprawnego jak i etycznego funkcjonowania.
Moim zdaniem firmy nie tyle walczą ze sobą o klientów, lecz konkurują, rywalizują – mówi Paweł Babij, wiceprezes Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa.
- Walka to za ostre słowo. Firmy powinny rywalizować ze sobą jakością, terminowością, gwarancją niezawodności, solidnością, a nie koniecznie robieniem czarnego PRu innym. Przede wszystkim muszą pokazywać to, w czym są najlepsze (…) . – kończy wiceprezes PIPHB.
Istnieje jednak nadzieja, iż poziom ten szybko będzie mógł się podnieść.
Jednym z głównych celów stojących przed Partnerami, jest opracowanie skutecznego programu edukacyjnego dla małych oraz średnich przedsiębiorców budowlanych – tak aby mogli samodzielnie tworzyć swój rzetelny wizerunek w mediach.