Ponad 1,7 miliarda przychodów i dwucyfrowy wzrost sprzedaży. To OKNOPLAST

2024-06-20 15:39
oknoplast
Autor: mat. prasowe

Ponad 1,7 miliarda przychodów w 2023 i dwucyfrowy wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2024 roku, z przychodami na poziomie blisko miliarda zł. Swoim wynikiem pochwalił się OKNOPLAST GROUP w czasie konferencji prasowej HELLO OKNOPLAST #4, która odbyła się 13 czerwca w Ochmanowie.

Spragnieni sukcesu, gotowi na wyzwania – tak można opisać OKNOPLAST GROUP, która mimo trudności i zawirowań, z którymi boryka się cała branża, nie poddaje się trendom i osiąga sukcesy w Polsce oraz na arenie międzynarodowej. Mimo problemów geopolitycznych, wysokiej inflacji i kryzysu energetycznego, firma nie zwolniła tempa, stawiając na sprawną sprzedaż, ekspansję na rynki zagraniczne, inwestycje w inspirujący marketing oraz stabilność zatrudnienia dla swoich pracowników. Dzięki tym decyzjom utrzymała stabilność finansową i osiągnęła znakomite wyniki, odnotowując przychody na poziomie 1,72 mld zł w 2023 r., a w pierwszym półroczu 2024 roku osiągając blisko miliard złotych przychodów.

Skuteczna strategia

Odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów były dywersyfikacja oferty produktów, wprowadzanie nowych produktów z segmentu premium oraz ekonomicznych rozwiązań. Dzięki temu firma może zaoferować klientom pełną gamę wysokiej jakości produktów, spełniających najwyższe wymagania konsumentów.

Na korzyść OKNOPLAST GROUP działają także niestandardowe aktywności, mające wpływ na rozwój marki. Takie projekty, jak konkurs dla artystów OKNOPLAST FOR ART, potwierdzają zaangażowanie firmy w budowanie relacji z klientami i dojrzałość marki w tworzeniu nietuzinkowych inicjatyw. Ekspansja na rynki zagraniczne, inwestycje w nowy, w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz intensywna promocja i działania sprzedażowe potwierdzają, że grupa utrzymuje tempo rozwoju i skutecznie realizuje swoją strategię.

konferencja oknoplast
Autor: mat. prasowe Konferencja prasowa HELLO OKNOPLAST #4, która odbyła się 13 czerwca w Ochmanowie

Nowa filozofia, nowe horyzonty

Firmy, aby przetrwać i odnieść sukces, muszą być elastyczne i otwarte na innowacje, co doskonale widać w podejściu OKNOPLAST GROUP do swojego biznesu. Grupa nie osiada na laurach. W obliczu rosnącej konkurencji oraz zmieniających się trendów rynkowych, firma postanowiła wprowadzić nową filozofię. Jest ona doskonale widoczna w zmienionym logo, które podkreśla świadomość i adaptację do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów.

Idea OKNOPLAST GROUP polega na wprowadzeniu różnorodnych produktów i usług, które mogą zaspokoić potrzeby bardziej zróżnicowanych grup klientów. Poprzez szerokie portfolio marek działających na różnych rynkach, firma ma na celu poszerzenie swojej działalności i zwiększenie swojej obecności na globalnym rynku.

Kluczowe jest utrzymanie jednolitej tożsamości Grupy, która gwarantuje wysoką jakość i zaufanie klientów. Poprzez wprowadzenie kolejnych marek, związanych z różnymi segmentami rynku, firma ma szansę dotrzeć do nowych odbiorców i zaprezentować swoje produkty w jeszcze bardziej zindywidualizowany i spersonalizowany sposób.

Dzięki nowej filozofii, Grupa tworzy dla siebie szeroką przestrzeń do eksperymentowania oraz badania nowych technologii i materiałów, co przynosi firmie dodatkowe korzyści w postaci innowacyjnych i atrakcyjnych produktów. Ponadto, różnorodność oferty pozwala dostosować się do zmieniających się preferencji klientów i trendów rynkowych, przyczyniając się do większego sukcesu firmy.

Tym, co warto podkreślić, jest również sama forma nowego znaku graficznego. Uproszczona, nowoczesna komunikacja, odświeżony i lekki design, uniwersalność przekazu, to zarazem komunikacyjna przejrzystość, jak i przemyślany projekt, który równie czytelny będzie dla odbiorców pochodzących z różnych części globu.

OKNOPLAST GROUP udowadnia, że nawet w trudnych warunkach rynkowych można odnosić sukcesy, jeśli tylko sięga się po nowe możliwości i nie boi się ryzyka. Świadomość trendów, bieżąca analiza potrzeb konsumentów, inwestycje w rozwój i dbałość o klienta to klucz do osiągnięcia stabilności i okazja do triumfu. W 2024 roku firma dalej stawia na innowacje, ekspansję i budowanie silnej pozycji, co przy jej obecnej pozycji lidera wieszczy marce jak najlepiej.

Spacer po Galerii PLATO z Robertem Koniecznym
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany