Porta z nowymi celami i nowym logo
Rok 2013 jest dla producenta drzwi Porta KMI Poland rokiem wdrażania nowych celów biznesowych i marketingowych. Wśród tych działań jest nie tylko wprowadzenie na rynek nowych serii produktowych, ale również nowego logo firmy.
Nowe logo ma odzwierciedlać nowe i dynamiczne wartości marki, ale również przypominać o jej ponad 20-letniej tradycji.
- Nowe logo ma symbolizować wartości, które oferujemy naszym klientom: solidność i niezawodność w nowoczesnym stylu. To stempel gwarantujący satysfakcję i jakość. Chcemy, aby poprzez nasze logo odbiorcy jeszcze wyraźniej postrzegali nas jako markę młodą duchem i nowoczesną, na której można polegać. Staramy się, by przekaz firmy Porta był spójny, i aby klient odnajdywał tę samą markę niezależnie od miejsca zakupu – czy to w Polsce czy za granicą – wyjaśnia Jacek Sarnowski, prezes zarządu Porta KMI Poland.
Natomiast w swojej działalności firma bardzo mocno stawia na tworzenie nowych trendów oraz na współpracę z architektami.
- Porta to firma z 20-letnim doświadczeniem, która wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań, zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa drzwi. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami, a dla naszych klientów oprócz nowych wzorów i rozwiązań technologicznych przygotowaliśmy także nowe ceny – zapowiada Artur Pęksyk, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Porta KMI Poland.
Nowości firmy zostały zaprezentowane w trzech katalogach: „Trendy 2013/2014” adresowanym do architektów i klientów indywidualnych, z pokazaniem możliwości wykorzystania najnowszych kolekcji drzwi Porta, „Katalogu Inwestycyjnym 2013”, który szczegółowo ujmuje parametry technologiczne drzwi produkowanych przez firmę oraz „Katalogu 1/2013”, który prezentującym wszystkie kolekcje drzwi wraz z cenami.
Ponadto firma uruchomiła fan page na Facebooku pod nazwą Porta Design Mail, gdzie można znaleźć najnowsze trendy nie tylko z obszar wzornictwa drzwi, ale także architektury wnętrz.