Produkty CREATON Polska pod jedną marką
CREATON Polska od września 2017 firmuje pod jedną marka cztery linie produktów: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe oraz płytki dachowe i elewacyjne wraz z płytą falistą z włóknocementu. Pod marką CREATON będą też rozwiązania systemowe i elementy uzupełniające. Odświeżony został także logotyp marki.
Wraz z tym przedsięwzięciem wygaszeniu ulega marka Euronit, pod którym występowały dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu. Produkty z tych linii przeszły również zmiany technologiczne.
– Dobrze wiemy, że wybór dachu to inwestycja na wiele lat, a każdy inwestor ma inne preferencje w zakresie pokrycia dachowego. Dzięki wprowadzonym zmianom, a także trzem nowoczesnym zakładom produkcyjnym w Polsce, zapewniamy odbiorcom możliwość kreacji dokładnie takiego dachu, jakiego potrzebują – zapewnia mówi Marek Marchewka, dyrektor zarządzający CREATON Polska sp. z o.o.
Firma szczególny nacisk położyła na udoskonalenie dachówek cementowych, które są alternatywą dla dachówek ceramicznych i mają coraz więcej zwolenników. Będą one teraz oferowane w dwóch nowych powłokach: PLANAR – matowej oraz DURATOP PRO – błyszczącej. Produkty z tej mają jeszcze większą niż dotychczas odporność na pęknięcia, twardszą i gładszą powłokę i zoptymalizowaną krawędź czołową, która zapewnia na lata atrakcyjny wygląd dachu. Zmiany dotyczą również nazw dachówek cementowych, które zostały zunifikowane na wszystkich rynkach, są to obecnie: GÖTEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT.