Retail Concept wzmacnia zespół o dwie nowe osoby

2010-09-27 17:31

Joanna Czerwińska, ekspert w dziedzinie badań rynkowych, i Marceli Maćkiewicz, odpowiedzialny za komercjalizację retail parków, dołączyli do zespołu firmy Retail Concept. Firma specjalizuje się w obsłudze nieruchomości handlowych. Nowi pracownicy wraz z Aliną Pękalską oraz Anną Fabianowską będą stanowić trzon zespołu komercjalizującego Retail Concept.

Joanna Czerwińska, Retail Concept
Autor: Retail Concept
Marceli Maćkiewicz, Retail Concept
Autor: Retail Concept

Retail Concept jest obecny na rynku od 2009 r. Tworzy go zespół ludzi z doświadczeniem w zakresie doradztwa w sektorze nieruchomości handlowych. Firma zajmuje się tworzeniem koncepcji obiektów handlowych, badaniami rynkowymi oraz komercjalizacją. Do projektów prowadzonych przez Retail Concept należą m.in. centra handlowe, retail parki, a także inne obiekty handlowe w całej Polsce.

– Obecnie polski rynek wymaga od firm zajmujących się komercjalizacją, stałego rozwijania nowych narzędzi, które pomagają wyróżnić się na trudnym rynku nieruchomości komercyjnych. Rosnące nasycenie powierzchnią handlową sprawia, że należy indywidualizować ofertę nie tylko pod branże, ale też pod konkretne marki, a negocjacje trzeba rozpoczynać długo przed powstaniem konkretnego obiektu, tak by dostosować go do potrzeb danego najemcy. Postawiliśmy na zespół ekspertów w dziedzinie komercjalizacji, których wieloletnie doświadczenie będzie odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku – mówi Alina Pękalska, koordynator zespołu Retail Concept.

Joanna Czerwińska przez cztery lata pracowała reprezentując inwestora i zarządcę centrów handlowych w Polsce i Europie – firmę Atrium European Real Estate. Początkowo (jako dyrektor ds. badań rynku) uczestniczyła w ocenie i przygotowywaniu projektów centrów handlowych w Polsce. Przez ostatnie dwa lata pełniła w Atrium funkcję dyrektora ds. badań rynku i analiz na poziomie Grupy, biorąc udział w procesie przygotowywania inwestycji w 11 krajach Europy. Wcześniej przez ponad pięć lat była managerem w dziale rozwoju Dyrekcji Generalnej Auchan, gdzie m.in. realizowała badania potencjału nowych lokalizacji dla centrów handlowych.

Marceli Maćkiewicz zajmował się akwizycją działek pod budowę obiektów handlowo-usługowych w całej Polsce. Był odpowiedzialny za rozwój sieci sklepów spożywczych Żabka na terenie północno-wschodniej Polsce.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany