Rusza program edukacyjny dla firm budowlanych
Program edukacyjny PR w Budownictwie uczy w jak skuteczny sposób kontaktować się z mediami. Jest to zarówno wiedza praktyczna, jak i teoretyczna, która umożliwia budowanie wizerunku danej firmy
7 września 2010 rusza I edycja Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie.Pierwsze seminarium, otwierające cykl 17 szkoleń w 17 miastach Polski (7.09 – 25.11. 2010), odbędzie się w Małopolskim Centrum Edukacji Budowlanej w Krakowie.
- Małopolskie Centrum Edukacji Budowlanej obsługuje i szkoli przedsiębiorców składów budowlanych i firm handlowych. Nasi klienci oczekują, że szkolenie pomoże im na co dzień budować pozytywny wizerunek firmy. Każde szkolenie przystosowane jest do określonej grupy docelowej, by móc w jak najefektywniejszy i przystępny sposób wyszkolić kursantów – wyjaśnia prezes Małopolskiego Centrum Edukacji Budowlanej, Katarzyna Dacyl-Zajdel.
Program ma na celu zaznajomienie przedsiębiorców firm budowlanych z technikami public relations, które ułatwią im nawiązywanie samodzielnych kontaktów z mediami oraz potencjalnymi klientami. Każde szkolenie kończy się wydaniem zgodnego z wymogami zaświadczenia o ukończeniu kursu.
Na oficjalnej stronie internetowej Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie zamieszczone są szczegółowe informacje o planowanych szkoleniach, prelegentach, organizatorach cyklu, referencje wideo oraz dział ekspercki, gdzie fachowcy branżowi radzą jak skutecznie budować markę.
PR w Budownictwie dostępny jest również na Facebook.com, gdzie codziennie publikowane są nowe wiadomości o tematyce budowlanej i public relations.
Serwis Muratorplus.pl objął patronatem cykl szkoleń PR w budownictwie