Saint-Gobain z nowym logotypem
Reprezentujący od ponad 40 lat Grupę Saint-Gobain symbol mostu ustępuje miejsca dynamicznemu zarysowi panoramy miasta w żywych kolorach. Działalność marki nabiera nowego znaczenia.
Nowe logo Saint-Gobain - rysunek panoramy miasta - symbolizuje obszar działania marki, czyli przestrzeń, w której żyjemy. Z kolei ciepłe, żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain. Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia. Saint-Gobain podkreśla wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość życia codziennego, stawiając nacisk na wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: fachową wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność.
Zdaniem Pierre-André de Chalendara, prezesa i dyrektora generalnego Saint-Gobain „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy - mieszkamy, pracujemy, czy też podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu.