Stolbud Włoszczowa rozwija sieć salonów firmowych na północy Polski

2010-10-21 17:48
Salon Firmowy Stolbud Włoszczowa
Autor: Stolbud Włoszczowa

W połowie października w Słupsku został otwarty kolejny Salon Firmowy Stolbud Włoszczowa - już 40 punkt sprzedaży w Programie Partnerskim włoszczowskiego producenta okien i drzwi.

Salon Firmowy Stolbud Włoszczowa
Autor: Stolbud Włoszczowa

Firma Stolbud Włoszczowa (od 40 lat na rynku) jest wiodącym producentem stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce. Poza sprawdzoną technologią produkcji i szerokim asortymentem stolarki, firma opracowała także Program Partnerski na zasadach franczyzy.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza sieć sprzedaży tak energicznie się rozwija. Dowodem na to jest nowo otwarty Salon KDE Marketing w Słupsku przy ul. Portowej 16d, który jest już czterdziestym w programie partnerskich punktów sprzedaży. Cieszy nas fakt, że nasza sieć sięga również północy Polski. W ostatnim czasie powstały również Salony w Ostrołęce, Ciechanowie, Toruniu i Redzie. Życzymy sobie, by z czasem Salony Firmowe Stolbud Włoszczowa znajdowały się w każdej części kraju - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa. - Zachęcamy wszystkich do współpracy, zwłaszcza na terenach, gdzie jest niewiele naszych salonów. Oferujemy korzystne warunki i gwarantujemy stałe wspomaganie działalności.

Kto i jak może dołączyć do Programu Partnerskiego?

Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 m2. Dobrze jeśli  jest położony w atrakcyjnym miejscu i posiada wydzieloną część magazynową. Każdy Partner musi zapewnić odpowiedni personel gwarantujący profesjonalną obsługę klienta.

Oferta salonu może obejmować stolarkę okienną i drzwiową wyłącznie firmy Stolbud. Przedsiębiorca spełniający ustalone założenia otrzymuje w zamian wszystkie niezbędne materiały służące prezentacji i sprzedaży produktów oraz reklamie salonu, takie jak ekspozycje czy profesjonalne materiały identyfikacji wizualnej. Ma on także do dyspozycji system informatyczny wspomagający sprzedaż oraz szablony korporacyjnej strony internetowej, które umożliwiają atrakcyjne, całościowe przedstawienie oferty salonu. Członkowie Programu Partnerskiego otrzymują produkty i sprawdzony, kompleksowy model funkcjonowania sklepu.

Firma oferuje partnerom stałe wsparcie w kwestii sposobu i miejsca reklamowania salonu, jak również zapewnia pomoc techniczną. Wszyscy właściciele salonów mają możliwość skorzystania z cyklicznych szkoleń sprzedażowych i produktowych, jak również uprawniających do serwisowania wyrobów Stolbud Włoszczowa.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany