W drugie dziesięciolecie z nowym wizerunkiem
Ronson Development zdecydował się odświeżyć swój wizerunek. Spółka ma nowe logo, stronę internetową, wszelkie dokumenty firmowe, a także aranżację biur sprzedaży w poszczególnych inwestycjach. Jest to odpowiedź na oczekiwania rynku oraz zapowiedź wejścia w nowe dziesięciolecie działalności na polskim rynku nieruchomości.
Nowa identyfikacja wizualna firmy utrzymana jest w podobnym charakterze do poprzedniej ze względu na dobrą rozpoznawalność marki. Rebranding dodał jednak logo świeżości, zachowując przy tym profesjonalny charakter marki Ronson.
- Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej to także zapowiedź wejścia w drugie 10-lecie działalności spółki na polskim rynku. Nastąpi to już w przyszłym roku. Chcemy nie tylko kontynuować dotychczasowe osiągnięcia, ale nadać im jeszcze większej dynamiki – komentuje Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.
Zabiegi Ronsona już zostały zauważone. Podczas XIII edycji Targów mieszkań, domów i wyposażenia w Warszawie, w październiku br. firmowy stand zajął I miejsce w plebiscycie "Przyjazny Wystawca". Natomiast na ostatnich Poznańskich Targach Mieszkaniowych (17-18 października 2009 r.), firma otrzymała pierwszą nagrodę za najładniejsze stoisko.