Zmiany w Valvex
Grzegorz Sroga objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Valvex S.A. - producenta armatury sanitarnej i instalacyjnej. Prócz zarządzania zespołem specjalistów, nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację nowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Wcześniej Grzegorz Sroga pracował w spółce Barlinek, gdzie również jako dyrektor odpowiedzialny był za wszystkie działania marketingowe. Efektem jego działań strategicznych było uzyskanie przez Barlinek pozycji lidera wśród producentów desek na świecie oraz stworzenie wzorem Adidasa synonimu Deski Barlineckiej dla deski podłogowej.
Grzegorz Sroga posiada bogatą teoretyczną i praktyczną wiedzę i umiejętności w szerokim spectrum działań marketingowych. Jest doktorantem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej karierze zawodowej tworzył lub współtworzył wiele znanych dziś marek, jak choćby: L`Esprit Decoration, Alma Market (Alma, Klub Konesera, Krakowski Kredens) czy Onet.pl. Jest jednym z cenionych specjalistów w dziedzinie programów lojalnościowych. Jego autorstwa jest koncepcja największego w Polsce klubu dla klientów Premium – Klub Konesera w Alma Market. Znajomość specyfiki działań marketingowych na poszczególnych rynkach przyniosła sukcesy poza granicami Polski. Grzegorz Sroga jest autorem największego w Polsce, a cenionego zagranicą, międzynarodowego konkursu fotograficznego L`Esprit Photo.
Grzegorz Sroga jest autorem licznych publikacji i artykułów popularno-naukowych. Występował w roli prelegenta na kongresach i szkoleniach marketingowych. Jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.