15 lat na rynku narzędzi
Ponoć w biznesie najgorsze jest pierwsze osiemnaście miesięcy, potem jest już łatwiej... Firmie Profix w październiku minie już 15 lat. Przedsiębiorstwo, jako pierwsze na rynku, wprowadziło swoją własną markę narzędzi "Proline" oraz dwie marki elektronarzędzi "Tryton" i "Vulcan".
Firma współpracuje z wieloma producentami narzędzi: Stanley, Black&Decker, De Walt, Wolcraft, Fiskars, Juco, Union-Vis, K&K-Kielar oraz innymi.
Na terenie nowego centrum dystrybucyjno-handlowego w Łomnej pod Warszawą, 7 września 2007 roku odbyła się podwójna uroczystość - oficjalne otwarcie nowego obiektu oraz obchody jubileuszu 15 lat powstania firmy. W spotkaniu wzięło udział ok. 900 partnerów firmy. Nowe centrum to jeden z większych obiektów w branży: 30 000 mkw. terenu, 7000 mkw. powierzchni wysokiego składowania, 1200 mkw. powierzchni biurowej. Impreza była okazją do pogłębiania wiadomości klientów o ofercie firmy. Na placu przed budynkiem biurowym urządzono stoiska pokazowe firm współpracujących. Goście mogli zwiedzić nową siedzibę firmy, jak również magazyny wysokiego składowania. Około godz. 18 rozpoczęła się część oficjalna spotkania. Prezesi firmy - Lech Pyżak oraz Krzysztof Sobieraj - przypomnieli ważniejsze fakty i osiągnięcia z historii przedsiębiorstwa. Kolejnym punktem programu było wręczenie pamiątkowych statuetek "PROLIONów. Nagrody zostały wręczone w następujących kategoriach: najlepszy polski i zagraniczny dostawca, najbardziej rzetelny płatnik, najlepszy klient 2007 roku... Po części oficjalnej - koncert zespołu Perfect,a w trakcie całej imprezy zbierano do puszek datki pieniężne dla fundacji TVN "Nie jesteś sam". Na rzecz fundacji odbyła się też licytacja gitary z podpisami członków zespołu - wygrała ja firma ASTECH z Wrocławia (kwotą 16 tys. zł). Identyczną wpłatę zadeklarował również zarząd firmy. W sumie fundacja zebrała na leczenie ciężko chorych dzieci kwotę 35 500 zł.