9design stawia na ludzi i wspiera partnerów biznesowych
W obliczu kryzysu firmy potrzebują nie tylko wsparcia z zewnątrz. Aby przetrwać, muszą wspierać się nawzajem. Lojalność, współodpowiedzialność i elastyczność w działaniach całej branży wnętrzarskiej, na każdym etapie łańcucha współpracy i dostaw, nabiera dziś szczególnego znaczenia. Zdają sobie z tego sprawę właściciele 9design, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich internetowych salonów z designem.
W dobie kryzysu niesienie pomocy wydaje się oczywiste. Koronawirus zaczyna blokować polską gospodarkę, mimo to, firmy budowlane i związane z budownictwem, które również stają w obliczu trudności, pomagają w walce z koronawirusem. Zbieramy przykłady takiej pomocy, bo to przejawy solidarności i dojrzałego biznesu w obliczu katastrofy, ale przede wszystkim ludzkiej empatii i życzliwości...
Przekonaj się, jak BRANŻA POMAGA
Dla właścicieli 9design od początku ważni byli ludzie, dlatego zawsze przykładali ogromną wagę do utrzymywania dobrych relacji z krajowymi i zagranicznymi dostawcami, producentami, partnerami biznesowymi, a także architektami wnętrz oraz indywidualnymi klientami. Wzajemne zrozumienie i troska w relacjach biznesowych procentują w czasach takich jak dziś, trudnych nie tylko dla branży wyposażenia wnętrz, lecz dla całej gospodarki.
Musimy na bazie ludzkiego porozumienia wypracować nowe warunki współpracy adekwatne do sytuacji, by zminimalizować negatywne skutki kryzysu, utrzymać się na rynku i działać na wzajemną korzyść w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. Dlatego wspieramy dziś nie tylko polskich producentów, ale także rodzime firmy zajmujące się dystrybucją zagranicznych produktów w kraju oraz inne marki europejskie, od początku wpisane w DNA 9design. Od ich przetrwania zależy również nasz sukces – mówi Anna Dobrzycka założycielka i właścicielka 9design.
W obliczu sytuacji kryzysowej 9design koncentruje dziś swoje działania głównie w e-commerce. Ten kanał sprzedaży od początku wpisany jest w DNA marki i obecnie stanowi jej największą siłę, a kontakt telefoniczny, mailowy i video konferencje z klientami stanowią teraz codzienność dla zespołu. 9design tworzą przede wszystkim ludzie: zespół, dostawcy, pracownicy zewnętrzni i wreszcie klienci oraz architekci, których nie mogą zawieść. W obecnej sytuacji firma jeszcze mocniej niż dotąd skupia się na fachowej pomocy profesjonalistom w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest dedykowana architektom platforma współpracy, dostępna na stronie sklepu.