Jak urządzić biuro

2006-02-05 10:26

3 lutego 2006 roku odbyła się specjalistyczna konferencja "business-to-business" poświęcona kompleksowej aranżacji wnętrz biurowych. Była to już VI Ogólnopolska Konferencja Facility Management zorganizowana przez magazyn The Manager.

Tematyka konferencji Interiors 2006 objęła następujące zagadnienia:

  • organizacja przestrzeni biurowej na etapie projektowania;
  • funkcjonalna recepcja;
  • systemy oświetlenia wnętrz;
  • wynajem dzieł sztuki do wnętrz biurowych;
  • zieleń w budynku;
  • nowoczesne systemy mebli biurowych;
  • organizacja biur w systemie open space - materiały i technologie;
  • akustyka pomieszczeń biurowych.

W spotkaniu wzięlo udział 92 uczestników z 62 firm i instytucji. Byli to przedstawiciele zarządów i menedżerowie branży nieruchomości, osoby odpowiedzialne za wystrój i aranżację obiektów, przedstawiciele największych firm consultingowych, projektowych i architektonicznych, a także wiodący dostawcy materiałów, sprzętów i technologii służących aranżacji wnętrz.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany