Jak urządzić biuro
3 lutego 2006 roku odbyła się specjalistyczna konferencja "business-to-business" poświęcona kompleksowej aranżacji wnętrz biurowych. Była to już VI Ogólnopolska Konferencja Facility Management zorganizowana przez magazyn The Manager.
Tematyka konferencji Interiors 2006 objęła następujące zagadnienia:
- organizacja przestrzeni biurowej na etapie projektowania;
- funkcjonalna recepcja;
- systemy oświetlenia wnętrz;
- wynajem dzieł sztuki do wnętrz biurowych;
- zieleń w budynku;
- nowoczesne systemy mebli biurowych;
- organizacja biur w systemie open space - materiały i technologie;
- akustyka pomieszczeń biurowych.
W spotkaniu wzięlo udział 92 uczestników z 62 firm i instytucji. Byli to przedstawiciele zarządów i menedżerowie branży nieruchomości, osoby odpowiedzialne za wystrój i aranżację obiektów, przedstawiciele największych firm consultingowych, projektowych i architektonicznych, a także wiodący dostawcy materiałów, sprzętów i technologii służących aranżacji wnętrz.