Klienci wybierają ECHO
Echo Investment zostało podwójnym laureatem plebiscytów zorganizowanych podczas targów Murator EXPO Nowy DOM Nowe MIESZKANIE, które odbyły się na warszawskim Torwarze w dniach 22-23 września 2007. Firma dostała pierwszą nagrodę w kategorii "Jakość obsługi klienta", a zrealizowany przez nią apartamentowiec MONDRIAN HOUSE został uznany za "Najpiękniejszy budynek mieszkalny".
Zwycięzcy plebiscytów zostali wyłonieni na podstawie badania opinii klientów zleconego przez MURATOR EXPO - organizatora targów i przeprowadzone przez firmę badawczą GFK Polonia. Według organizatora "Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań" jest badaniem określającym poziom satysfakcji klienta dokonującego zakupu nowego domu lub mieszkania na rynku pierwotnym. Niezmiennie celem akcji jest pozyskanie wiedzy o jakości oferty i usług świadczonych przez deweloperów i spółdzielnie mieszkaniowe, udostępnianie jej kupującym domy i mieszkania, a także promocja tych firm, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje uczciwość i rzetelność.
W organizowanym po raz czwarty badaniu, ankieterzy GfK Polonia w sierpniu odwiedzili mieszkańców nowych stołecznych osiedli, oddanych do użytku w okresie styczeń 2004 - grudzień 2006. Ankietę można było znaleźć na stronach internetowych organizatora - w serwisach www.me-mieszkania.pl/, www.targimieszkaniowe.pl/ oraz www.muratorexpo.pl/. Tegoroczne wyniki badań, oparte na opiniach mieszkańców, są źródłem aktualnych informacji o jakości produktów i usług deweloperskich oraz dają możliwość analizy zmian zachodzących na rynku mieszkaniowym. Pozwolą także wyłonić laureatów wśród deweloperów i spółdzielni mieszkaniowych w trzech kategoriach: "Rzetelność", "Jakość Obsługi Klienta" oraz "Atrakcyjność Oferty."
Pierwsze miejsce w kategorii "Jakość obsługi klienta" to kolejne wyróżnienie konsumenckie przyznane Echo Investment. Podczas ubiegłorocznej edycji konkursu spółka otrzymała pierwszą nagrodę w kategorii "Rzetelność".