Na Białej Liście

2006-10-06 17:49

5 października 2006 r. wręczono certyfikaty programu "Biała Lista". Otrzymały je firmy, które przeszły pozytywnie proces weryfikacji w zakresie terminowego regulowania zobowiązań zarówno publicznoprawnych, jak i wobec wszystkich swoich kontrahentów. W tym roku spośród przedsiębiorców ubiegających się o udział w programie "Biała Lista" zostało zakwalifikowanych ponad 120 przedsiębiorstw z terenu całej Polski.

Zainteresowanie, z którym spotkał się program "Białej Listy" w środowisku biznesowym, potwierdza zapotrzebowanie na nowe metody współpracy przedsiębiorców w zakresie nawiązywania i rozwijania współpracy handlowej. Jest to projekt, który powstał z inicjatywy Wrocławskiej Izby Gospodarczej. Motywacją do jego stworzenia była sygnalizowana przez firmy zrzeszone w Izbie potrzeba uzyskiwania szybkiej i pewnej informacji o wiarygodności kontrahenta. Zapotrzebowanie na tego typu informacje zawsze towarzyszyło działalności gospodarczej, bez względu na jej skalę.

W tym roku certyfikatem "Białej Listy" uhonorowano również firmę realizującą inwestycje mieszkaniowe na terenie Krakowa i Wrocławia - spółkę "Geo, Mieszkanie i Dom", która należy do "Grupy Deweloperskiej Geo". Firma istnieje na rynku ponad 18 lat i ma na swoim koncie ponad 55 zrealizowanych inwestycji i 2200 oddanych mieszkań. Nie jest to pierwszy laur dla dewelopera. W 2006 r. został wyróżniony w kolejnej edycji konkursu o tytuł "Krakowskiego Mieszkaniowego Dewelopera Roku". Firma otrzymała też nagrodę II stopnia w ogólnopolskim konkursie "Budowa Roku 2003".

"Biała Lista" to projekt, który różni się od dotychczasowych przedsięwzięć służących dostarczaniu informacji o wiarygodności gospodarczej. Podstawowa odmienność to pozytywny charakter zawartych w bazie informacji. Oznacza to, że umieszczone w niej podmioty zostały uznane za wiarygodne zgodnie z przyjętymi zasadami weryfikacji. Kolejne istotne rozbieżności dotyczą dostępności do bazy wiarygodnych podmiotów oraz ich promocja. W zamierzeniu jest stworzenie ogólnodostępnego projektu, którego zadaniem byłaby weryfikacja wiarygodności gospodarczej oraz ogólnopolska promocja firm.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany