Na Białej Liście
5 października 2006 r. wręczono certyfikaty programu "Biała Lista". Otrzymały je firmy, które przeszły pozytywnie proces weryfikacji w zakresie terminowego regulowania zobowiązań zarówno publicznoprawnych, jak i wobec wszystkich swoich kontrahentów. W tym roku spośród przedsiębiorców ubiegających się o udział w programie "Biała Lista" zostało zakwalifikowanych ponad 120 przedsiębiorstw z terenu całej Polski.
Zainteresowanie, z którym spotkał się program "Białej Listy" w środowisku biznesowym, potwierdza zapotrzebowanie na nowe metody współpracy przedsiębiorców w zakresie nawiązywania i rozwijania współpracy handlowej. Jest to projekt, który powstał z inicjatywy Wrocławskiej Izby Gospodarczej. Motywacją do jego stworzenia była sygnalizowana przez firmy zrzeszone w Izbie potrzeba uzyskiwania szybkiej i pewnej informacji o wiarygodności kontrahenta. Zapotrzebowanie na tego typu informacje zawsze towarzyszyło działalności gospodarczej, bez względu na jej skalę.
W tym roku certyfikatem "Białej Listy" uhonorowano również firmę realizującą inwestycje mieszkaniowe na terenie Krakowa i Wrocławia - spółkę "Geo, Mieszkanie i Dom", która należy do "Grupy Deweloperskiej Geo". Firma istnieje na rynku ponad 18 lat i ma na swoim koncie ponad 55 zrealizowanych inwestycji i 2200 oddanych mieszkań. Nie jest to pierwszy laur dla dewelopera. W 2006 r. został wyróżniony w kolejnej edycji konkursu o tytuł "Krakowskiego Mieszkaniowego Dewelopera Roku". Firma otrzymała też nagrodę II stopnia w ogólnopolskim konkursie "Budowa Roku 2003".
"Biała Lista" to projekt, który różni się od dotychczasowych przedsięwzięć służących dostarczaniu informacji o wiarygodności gospodarczej. Podstawowa odmienność to pozytywny charakter zawartych w bazie informacji. Oznacza to, że umieszczone w niej podmioty zostały uznane za wiarygodne zgodnie z przyjętymi zasadami weryfikacji. Kolejne istotne rozbieżności dotyczą dostępności do bazy wiarygodnych podmiotów oraz ich promocja. W zamierzeniu jest stworzenie ogólnodostępnego projektu, którego zadaniem byłaby weryfikacja wiarygodności gospodarczej oraz ogólnopolska promocja firm.