Newbridge przekazuje szpitalom produkty spożywcze i środki higieniczne
Firma Newbridge uznała, że w związku z epidemią koronawirusa zabezpieczenie personelu medycznego szpitali jest szczególnym priorytetem. Żywność, artykuły higieniczne czy codzienne środki czystości to dziś w wielu szpitalach artykuły pierwszej potrzeby, których zapasy szybko się kończą.
W dobie kryzysu niesienie pomocy wydaje się oczywiste. Koronawirus zaczyna blokować polską gospodarkę, mimo to, firmy budowlane i związane z budownictwem, które również stają w obliczu trudności, pomagają w walce z koronawirusem. Zbieramy przykłady takiej pomocy, bo to przejawy solidarności i dojrzałego biznesu w obliczu katastrofy, ale przede wszystkim ludzkiej empatii i życzliwości...
Przekonaj się, jak BRANŻA POMAGA
Dlatego właśnie firma Newbridge (inwestor i deweloper w sektorze handlowym) postanowiła wesprzeć w czasie epidemii trzy szpitale w Toruniu, Krakowie i Łodzi, do których trafiło ponad 3 tys. produktów spożywczych, środków czystości i artykułów higienicznych. To inicjatywa trzech centrów handlowych należących do Newbridge.
Szpital Specjalistyczny dla Dzieci i Dorosłych w Toruniu zaopatrzy Centrum Nowe Bielawy (760 produktów.) oraz największy najemca w tym centrum, lokalny oddział Carrefour, który również przekazał darowiznę na rzecz szpitala - w sumie do toruńskiego szpitala trafiło ponad 900 różnych produktów, m.in. żywność i artykuły higieniczne. Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu otrzymał podobne wsparcie (650 produktów) od Centrum Nowe Czyżyny, a Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi pomaga Centrum Nowa Górna (ponad 1,5 tys. produktów pierwszej potrzeby).
Dzięki akcji Newbridge Poland szpitale uzupełniły one swoje rezerwy w zapas m.in. wody mineralnej, soków, herbaty, kawy, mleka, cukru, wafli ryżowych, chrupkiego pieczywa, gotowych dań do odgrzania, suchych produktów, konserw, zup, kisieli czy dżemów, mydła w płynie, ręczniki papierowe, chusteczki nawilżane, żele pod prysznic oraz szampony, z których korzystać będą zarówno pacjenci jak i lekarze oraz pielęgniarki.
– Świadomi sytuacji, z jaką mierzą się obecnie pacjenci i polska służba zdrowia, bez namysłu zareagowaliśmy i zwróciliśmy się z pytaniem do szpitali, co możemy im podarować. Cieszymy się, że choć w minimalnym stopniu możemy przyłączyć się do walki z epidemią, która dotyka nas wszystkich – mówi Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience Manager.