Polish Property Conference & Exhibitions
Rynek mieszkaniowy przeżywa boom. Z drugiej strony deweloperzy borykają się z szeregiem trudności: brakiem atrakcyjnych gruntów, administracyjnymi procedurami czy rosnącymi kosztami budowy. Mimo to nie narzekają. Podobnie gracze na rynku powierzchni komercyjnych. Gdzie inwestować i jak sprostać konkurencji - temu m.in. będzie poświęcona konferencja organizowana przez Eurobuild Poland.
Konferencja odbędzie się w dniach 21-23 czerwca 2006 r. w Mrągowie.
Tematyka spotkania będzie dotyczyła takich zagadnień, jak:
- Rynek biurowy - jak i gdzie budować, żeby odnieść sukces?
- Jak pokonać konkurencję?
- Jak długo jeszcze pozostaniemy atrakcyjną lokalizacją dla inwestorów? Jakie produkty inwestycyjne są poszukiwane?
- Rynek hotelowy
- Jak długo zdoła utrzymać się tak dobra koniunktura na rynku? Czy jest w stanie coś zagrozić tak dynamicznemu rozwojowi rynku?
- Finansowanie inwestycji mieszkaniowych
- Czy czeka nas koncentracja na rynku mieszkaniowym, na którym nadal silną pozycję mają polscy deweloperzy. Jakie korzyści płynął z łączenia firm?
Oprócz wykładów goście będą mieli możliwość wzięcia udziału w dyskusjach panelowych, indywidualnych spotkaniach kuluarowych. Dla potrzeb konferencji organizatorzy stworzyli narzędzie Business Match Making, służące nawiązaniu bądź odnowieniu istniejących relacji biznesowych.
Trzydniową impezę uprzyjemnią wystawy i liczne imprezy towarzyszące.
Więcej informacji http://www.eurobuild.pl/mazury/index.html
Patronem medialnym Polish Property Conference & Exhibitions jest Business Journall, Murator Plus, Puls Biznesu, Krajowy Rynek Nieruchomości, Radio Pin.