Im mniej segmentów ma brama, tym mniej połączeń, charakteryzujących się zawsze gorszą izolacyjnością cieplna nić środek segmentu
Źródło: WIŚNIOWSKI
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe
Segmenty bram są tak zbudowane żeby po zamknięciu zazębiały się wzajemnie. Dzięki temu i dzięki umieszczonych między nimi uszczelkom redukuje się mostki termiczne na połączeniu takich elementów
Źródło: WIŚNIOWSKI
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe
Rola napędu do bramy. Liczącym się parametrem jest szybkość mechanizmu obsługującego bramę. Im szybciej będzie się otwierać i zamykać, tym niej chłodnego powietrza dostanie się do budynku
Źródło: HӦRMANN
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe
Ciepłe podproże będzie konieczne, jeśli pod podłogą w garażu znajduje się izolacja termiczna. Pozwoli ono odseparować termicznie warstwę podkładu podłogowego od podjazdu przed bramą
Źródło: OKNOBEST
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe
Termoramka. Między prowadnicami ciepłej bramy segmentowej a ścianą powinno się umieszczać profile termoizolacyjne lub wąskie pasy materiału ociepleniowego, aby wyeliminować obwodowy mostek termiczny