Maszyna do drążenia tuneli w Łodzi - Faustyna, właśnie zaczęła drążenie trzeciego tunelu
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmieniła położenie. Wielkie dźwigi przeniosły ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, gdzie właśnie rozpoczęła drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech. To skomplikowana operacja logistyczna, bo TBM trzeba był najpierw rozkręcić, podzielić na 11 części, przenieść i na koniec znowu zmontować.
Maszyna TBM Faustyna zaczęłą drążyć trzeci tunel w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmieniła położenie. Wielkie dźwigi przeniosły ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, gdzie właśnie rozpocznęła drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech. To skomplikowana operacja logistyczna, bo TBM trzeba był najpierw rozkręcić, podzielić na 11 części, przenieść i na koniec znowu zmontować.
foto: PKP PLK
650-tonowa maszyna TBM do drążenia tuneli w Łodzi jest przenoszona w inne miejsce. Zdjęcia z budowy
Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd w połowie lutego rozpocznie drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech.
foto: PKP PLK
650-tonowa maszyna TBM do drążenia tuneli w Łodzi zaczęła pracę. Zdjęcia z budowy
Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd w połowie lutego rozpoczęła drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech.
foto: PKP PLK
Maszyna TBM Faustyna zaczęłą drążyć trzeci tunel w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmieniła położenie. Wielkie dźwigi przeniosły ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, gdzie właśnie rozpocznie drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech. To skomplikowana operacja logistyczna, bo TBM trzeba był najpierw rozkręcić, podzielić na 11 części, przenieść i na koniec znowu zmontować.
foto: PKP PLK
650-tonowa maszyna TBM do drążenia tuneli w Łodzi jest przenoszona w inne miejsce. Zdjęcia z budowy
Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd w połowie lutego rozpocznie drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech.
foto: PKP PLK
650-tonowa maszyna TBM do drążenia tuneli w Łodzi jest przenoszona w inne miejsce. Zdjęcia z budowy
Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd w połowie lutego rozpocznie drążenie trzeciego tunelu, z planowanych czterech.
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Maszyna do drążenia tunelu w Łodzi
Ważąca 650 ton, ogromna maszyna do drążenia tunelu (TBM) kolejowego pod centrum Łodzi zmienia położenie. Wielkie dźwigi przenoszą ją nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej,
foto: PKP PLK
Przenoszenie maszyny TBM w Łodzi
Ważąca 419 ton głowica maszyny została przeniesiona ponad torami linii kolejowej Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec.
foto: PKP PLK
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...