
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Źródło: GDDKiA
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...