Centrum handlowe Janki w nowej odsłonie. Jakie zmiany czekają na klientów?
Centrum handlowe Janki to kompleks położony w podwarszawskiej miejscowości Janki. Do niedawna jego powierzchnia wynosiła 73 tys. m². Po trwającym dwa lata remoncie centrum handlowe znacznie się powiększyło. Dowiedz się co się zmieniło w centrum handlowym Janki.
Przypomnijmy, że centrum handlowe Janki działa od 20 lat. Otwarcie odbyło się w 1999 roku. Teraz centrum handlowe Janki otworzyło się po raz drugi, po trwających dwa lata pracach budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją.
Polecany artykuł:
Co się zmieniło w centrum handlowym Janki?
Centrum handlowe Janki powiększyło się o nowe skrzydło, które powstało w miejscu dawnego parkingu naziemnego. Powstało tu 21 tys. m² nowej powierzchni handlowej, a parking przeniesiony został na kondygnację podziemną. Aktualnie cały kompleks ma 94 tys. m² i wielkością ustępuje miejsca jedynie warszawskiej galerii handlowej Arkadia. Klienci mają teraz do dyspozycji aż 170 lokali, nową, powiększoną część gastronomiczną o nazwie Restaurama, w skład której wchodzi aż 20 lokali. Przybyło również miejsc postojowych. W sumie na parkingach podziemnym i naziemnym jest aż 1200 dodatkowych miejsc. Zmieniła się również fasada centrum handlowego Janki oraz logo. Teraz w logotypie jest sygnet nieskończoności, który jak tłumaczy biuro prasowe, oznacza wielkie możliwości zakupowe.
Nowe sklepy w centrum handlowym Janki
W centrum handlowym Janki dzięki rozbudowie powstało 70 nowych sklepów m.in. 4F, Calzedonia, Cropp, Etam, Gafas, House, Intimissimi, Jubitom – wkrótce otwarcie, New Yorker, Nubalo, Pandora, Puccini, Reserved, Sinsay, Sunloox, Świat Złota, YES, DUKA, Hop Chop, Rossmann, Stara Mydlarnia, Denique. Wśród obiektów gastronomicznych nie zabraknie Etno Cafe, Starbucksa oraz Pizzy Hut. W nowym centrum swoją siedzibę będzie też miał ING BANK oraz InMedio.
Polecany artykuł: