Galeria handlowa Gemini Park Tychy - za chwilę otwarcie. Jak omnichannel zmieni zakupy?
Gemini Park Tychy to najnowsza inwestycja Gemini Holding. Otwarcie galerii handlowej w śląskich Tychach odbędzie się 21 marca 2018 roku.
Autor: Gemini Holding
Gemini Park Tychy to najnowszy projekt krakowskiego dewelopera Gemini Holding
Trwające blisko 2 lata prace budowlane nad pierwszą w Tychach galerią handlową dobiegają końca.
- To oficjalne, galeria rozpoczyna działalność w pierwszy dzień wiosny, o godzinie 9.00. Tego dnia otwarty zostanie pasaż i parking, a także wszystkie sklepy, restauracje i kawiarnie oraz punkty usługowe znajdujące się w centrum handlowym – poinformował Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
W Gemini Park Tychy na powierzchni ponad 36,6 tys. m², będzie 130 lokali handlowych oraz część usługowa i gastronomiczna. Wśród najemców pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Gemini Park Tychy położone jest w sąsiedztwie trasy DK1 łączącej m.in. Łódź z Cieszynem, a także przy ul. Beskidzkiej, głównej arterii miasta, zaledwie 3,5 km. od jego ścisłego centrum.
Galeria handlowa Gemini Park w Tychach w modelu omnichannel
Gemini Park Tychy będzie jedną z pierwszych galerii handowych w Polsce, która została zaprojektowana w modelu omnichannel. Krótko mówiąc chodzi o wdrożenie sprzedaży wielokanałowej. Co to znaczy? Obecnie coraz więcej klientów kupuje produkty przez internet lub porównuje ceny towarów w sklepach stacjonarnych z internetowymi ofertami.
Dzięki omnichannel po wejściu do konkretnego sklepu w galerii handlowej klient może zobaczyć na ekranie swojego smartfona spersonalizowaną, dostosowaną do swojego wieku lub płci ofertę marki. Wszystko dzięki aplikacji na smartfona. Klient może otrzymać np. dokładne informacje na temat oglądanej na manekinie stylizacji. Technologia omnichannel umożliwia robienie zakupów online z dowolnego miejsca, np. z kawiarni w galerii handlowej. Wielokanałowość jest zachodnim trendem, w Polsce dopiero raczkuje.
Czy zakaz handlu w niedziele spowoduje, że galerie handlowe staną się bardziej omnichannel?
Przypomnijmy, że Sejm uchwalił ustawę o ograniczeniu handlu w niedziele. To oznacza, że od 1 marca 2018 roku w każdym miesiącu będą zaledwie dwie niedziele handlowe, od 1 stycznia 2019 roku – tylko jedna, a od 2020 niedzielny handel będzie możliwy tylko siedem razy w roku. Złamanie zakazu to kara od tysiąca do 100 tys. złotych. Nowa ustawa zmusi wiele galerii handlowych do zmiany sposobu prowadzenia biznesu. Z pewnością zintensyfikuje dążenie do wprowadzenia sprzedaży wielokanałowej. To dobra wiadomość dla fanów zakupów internetowych.