M1 w Czeladzi po metamorfozie
Rozbudowane centrum Handlowe M1 w Czeladzi, niedaleko Katowic, jest już otwarte. Pojawiło się w nim wiele nowych sklepów i punktów usługowych oraz ciekawa fasada budynku.
Centrum Handlowe M1 Czeladź jest pierwszą rozbudową według nowego projektu firmy zarządzającej METRO GROUP Asset Management sp. z o.o. Obiekt przeszedł pomarańczową metamorfozę - nowa fasada budynku jest wyposażona w specjalną folię, która naświetlana przez systemy reflektorów jest oryginalnym elementem wystroju, a jaskrawy kolor przyciąga wzrok.
Z okazji uroczystego otwarcia,25.08.2008 zorganizowana została konferencja prasowa. "Naszym głównym celem jest spełnienie oczekiwań naszych klientów, najemców i właścicieli. Oznacza to ciągłą pracę nad systematycznym podnoszeniem wartości zarządzanych przez nas nieruchomości. Nowe oblicze M1 Czeladź jest tego najlepszym przykładem. Rozbudowaliśmy centrum, zapewniając w ten sposób jeszcze lepszą ofertę dla naszych klientów. Co więcej, przyczyniliśmy się do stworzenia około 500 nowych miejsc pracy" - podsumowała Renata Kinde-Czyż, członek zarządu METRO GROUP.
"Nowa odsłona wymaga nowego wizerunku. Dla M1 Czeladź wyznacznikiem jest kolor pomarańczowy, kolor radości i ciepła, nawiązujący do naszego wizerunku centrum rodzinnego. Pragniemy przyczyniać się do rozwoju lokalnej społeczności. Służą temu akcje marketingowe oraz współpraca z samorządem i lokalną władzą. Z Urzędem Miasta Czeladź oraz innymi instytucjami, realizujemy projeky związane z aktywizacją mieszkaców poprzez udział w imprezach sportowych, rekreacyjnych i kulturalnych" - powiedział dyrektor Centrum Handlowego M1 Czeladź - Krzysztof Kucharski, dyrektor Centrum Handlowego M1 Czeladź.
Przecięcie wstęgi na uroczystym otwarciu rozbudowanego centrum przypadło Markowi Mrozowskiemu, burmistrzowi miasta Czeladź.
Czeladzkie MI ma obecnie pwierzchnię 68 254 m2 (zostało powiększone o 14 060 m2). Parking został podzielony na miejsca dla pracowników M1 i dla jego klientów, łącznie jest to 1970 miejsc. W nowym pasażu handlowym wydzielono 57 lokali, a w całym centrum jest teraz 110 sklepów.
Nowy pasaż handlowy został wykończony starannie dobranymi materiałami, użyto m.in. włoskich płyt podłogowych i czarnych okładzin słupów firmy Techinstone.
Rozbudowa obiektu trwała 12 miesięcy. Jest ono teraz drugim co do wielkości centrum handlowym na Śląsku, ale też i najstarszym (powstało 10 lat temu). Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej E75, co znacznie ułatwia dojazd do niego, a dzięki pomarańczowej attyce, M1 pełni funkcję punktu strategicznego.
Wartość inwestycji wyniosła 60 mln PLN.
METRO GROUP Asset Management sp. z o.o. planuje zmodernizować w taki sam sposób również M1 w Częstochowie - zmieni się jego wizerunek i zostanie rozbudowane. Prace rozpoczną się w 2009 r. i potrwają również 12 miesięcy.
sierpień 2008