Morski Park Handlowy w Gdańsku otwarty

2011-04-18 18:36
Morski Park Handlowy w Gdańsku
Autor: Imago Public Relations Centrum handlowe Park Morski Handlowy w Gdańsku

Morski Park Handlowy w Gdańsku został otwarty w dniu 15 kwietnia br. Jest to pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym. Projekt powstał nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku.

Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 000 m², z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to ponad 86 000 m².

Zobacz także: Caelum Development oraz Futureal partnerami w projekcie Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim

15 kwietnia br. w ramach pierwszej fazy inwestycji otwarte zostały: market OBI (powierzchnia najmu 11 047 m²) oraz hipermarket Carrefour (o powierzchni 8412 m²) wraz z galerią handlową, licznymi butikami i punktami usługowymi. Nad galerią handlową znajduje się również 1633 m² powierzchni biurowej brutto do wynajęcia. Do użytku oddany zostanie parking na 962 samochody.

Częścią Morskiego Parku Handlowego jest również, istniejące od 2005 roku centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre. Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.

– Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu – mówi Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD.

Druga faza Morskiego Parku Handlowego obejmie powierzchnie typu “big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu “drive-thru". Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę roku 2012 r. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble, z powierzchnią handlową około 17 000 m². Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów.

 

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej