Powstaje Hotel Canopy by Hilton Warsaw. Warszawa zyska obiekt unikalny w skali kraju. Kiedy otwarcie?
Wyjątkowy w skali kraju nowy hotel marki Hilton powstaje w Warszawie. Canopy by Hilton Warsaw wyrośnie w ścisłym centrum, w miejscu wyburzanego biurowca z lat 50. Do dyspozycji gości będzie 170 pokoi oraz taras widokowy na dachu. Kiedy nowy hotel zostanie otwarty?
Spis treści
- Hotel Canopy by Hilton Warsaw. W Warszawie powstaje nowa inwestycja
- Canopy by Hilton – co to za marka?
Hotel Canopy by Hilton Warsaw. W Warszawie powstaje nowa inwestycja
Hilton realizuje nową inwestycję hotelową w Warszawie. W Śródmieściu, przy ul. Wilczej 50/52 powstanie pierwszy w Polsce obiekt Canopy by Hilton. Nowy hotel lifestyle’owy projektu pracowni APA Wojciechowski Architekci zaoferuje gościom 170 pokoi, pomieszczenia konferencyjno-eventowe i taras widokowy na dachu, a otwarcie zaplanowano na 2025 r. Będzie to już 29. obiekt hotelowy Hiltona w Polsce. Przypomnijmy, że w stolicy działa już m.in. hotel Hampton by Hilton Warsaw Mokotów.
- Sprawdź też: Chmielna 75, Warszawa. Na działce po Implancie powstanie wieżowiec do 150 m od tajemniczego inwestora
– Wraz z otwarciem pięciu nowych hoteli tylko w ciągu ostatniego roku, Hilton rozwija się w Polsce w szybkim tempie, a lokalizacje takie jak Kraków, Warszawa i Wrocław stwarzają nowe możliwości dla naszych światowej klasy marek. Widzimy ogromne możliwości dla naszych marek lifestylowych w całej Europie, a Canopy by Hilton Warsaw dołączy do inspirowanych lokalnie hoteli w miastach takich jak Reykjavik, Zagrzeb, czy ostatnio Cannes – mówi Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Umowę franczyzową na budowę hotelu Hilton zawarł z firmą TFG Hotels. Obecnie w miejscu przyszłego hotelu trwa rozbiórka 8-piętrowego biurowca Wilcza House z lat 50. Prace rozpoczęły się w sierpniu 2023 r. Obiekt w ostatnich latach pełnił funkcję hostelu dla uchodźców z Ukrainy.
- Sprawdź: „Szkieletor” EuRoPol Gazu zmienia się w Apartamenty Literacka. Dom Development buduje 100 mieszkań
Canopy by Hilton – co to za marka?
Marka hoteli Canopy by Hilton powstała w październiku 2014 r. To tzw. hotele lifestyle’owe, czyli obiekty oferujące luźniejszą atmosferę i – na ogół – nieco niższe ceny niż typowe hotele danej sieci. Istotnym elementem hoteli lifestyle’owych jest też nawiązywanie do lokalnej specyfiki, zarówno wyglądem i wystrojem, jak i np. ofertą gastronomiczną. Chodzi o stworzenie niepowtarzalnego obiektu, która skupia się na komforcie gości i oferuje unikalne doświadczenie pobytu (w przeciwieństwie do tradycyjnych hoteli, w których ważne jest, by wszystkie placówki danej sieci na świecie wyglądały tak samo).
- Dowiedz się: Bar Va Bene Cicchetti to smaki i barwy Wenecji w Warszawie. Zobacz wnętrza skąpane w czerwieni i złocie
– Chcemy, by nasze hotele były dostępne dla szerszego kręgu podróżujących. W tym celu za niezbędne uznaliśmy ograniczenie roli kosztownego wystroju i skupienie się na idealnym zaspokojeniu potrzeb naszych gości, którzy od hotelu oczekują komfortu, możliwości wypoczynku, a także dodatkowych udogodnień – mówił w 2014 r. Christopher J. Nassett, prezes Hilton Worldwide, powołując do istnienia markę Canopy by Hilton.
Istotne wyróżniki marki Canopy by Hilton to m.in. wygląd obiektu inspirowany lokalną kulturą i tradycją, dbałość o wysoki poziom komfortu gości oraz unikalny charakter każdego hotelu. Ważnym elementem hoteli Canopy jest tzw. Canopy Central, czyli centralna przestrzeń dla gości służąca do wypoczynku, spotkań biznesowych i pracy.
Autor: Szymon Starnawski/Grupa Murator
Tak prezentuje się widok z 20. piętra The Bridge, czyli z połowy wysokości budynku.