Rusza rozbudowa Magnolia Park

2011-03-14 11:13
Rusza rozbudowa Magnolia Park
Autor: ConTrust

Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, powiększy się o prawie 11 000 metrów kwadratowych. Dzięki rozbudowie, która rozpocznie się w drugiej połowie marca b.r., centrum wzbogaci się o dwupoziomowy sklep z odzieżą i akcesoriami oraz ofertę marketu budowlanego Castorama. Generalnym wykonawcą rozbudowy, wyłonionym w postępowaniu przetargowym, została firma PORR Polska S.A. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na 45 milionów złotych.

Obecnie powierzchnia handlowa galerii wynosi 74 400 metrów kwadratowych, a po rozbudowie wzrośnie do 85 900 metrów kwadratowych. Rozbudowa Magnolia Park obejmuje dwa projekty, które będą przeprowadzane równolegle. Pierwszy zakłada dobudowę 869 metrów kwadratowych. Kolejny projekt to rozbudowa obiektu o dodatkowe 10 200 metrów kwadratowych specjalnie dla marketu sieci Castorama. Ponadto na dachu tej części galerii handlowej powstanie jednopoziomowy parking na blisko 500 miejsc postojowych. Otwarcie marketu Castorama planowane jest na pierwszy kwartał 2012 roku.

Castorama zostanie usytuowana w południowo-wschodniej części obiektu, natomiast dobudowa salonu sieci odzieżowej będzie zlokalizowana między drugim a trzecim wejściem do galerii od strony wschodniej. Prace budowlane zostały zaplanowane tak, by zapewnić pełne i nieprzerwane funkcjonowanie centrum. Ponadto dzięki rozbudowie i uruchomieniu dodatkowego wejścia od strony parkingu nad Castoramą klienci zyskają bezpośredni dostęp do sklepów usytuowanych na pierwszym piętrze Magnolia Park.

Rusza rozbudowa Magnolia Park
Autor: ConTrust Magnolia Park po rozbudowie – wizualizacja od strony południowo-wschodniej

Autorem koncepcji architektonicznej jest pracownia YG PROJECT Sp. z o.o., która stworzyła oraz zrealizowała wiele różnorodnych projektów, przede wszystkim obiektów handlowych i miejskich. Projekt rozbudowy największego we Wrocławiu centrum handlowego wpisuje się w charakter istniejącego budynku.

– Naszym nadrzędnym celem przy projektowaniu inwestycji było zapewnienie klientom komfortu zakupów,
a najemcom komfortu pracy. METRO Group Asset Management, jako jedna z niewielu firm w Polsce, dysponuje wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu inwestycji budowlanych podczas nieprzerwanego funkcjonowania obiektów handlowych. Dla nas sprawne przeprowadzenie rozbudowy to przede wszystkim wdrożenie odpowiednich i sprawdzonych rozwiązań, które spowodują, że proces inwestycyjny przebiegnie łagodnie zarówno dla klientów jak i najemców – powiedział Dominik Piwek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Metro Group Asset Management.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej