Stary Browar rozwinął skrzydła
Nowa część poznańskiego Starego Browaru została oddana do użytku. Po rozbudowie centrum wygląda imponująco - trzy kondygnacje handlowe, trzy parkingowe i serce obiektu, czyli zadaszony Dziedziniec Sztuki.
11 marca 2007 roku druga część Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar otworzyła swoje podwoje dla klientów. Nowa część została zaprojektowana przez tych samych architektów co pierwsza - Piotra Barełkowskiego i Przemysława Borkowicza ze Studia ADS. Świeżo zrealizowana inwestycja jest utrzymana w takim charakterze jak poprzednie przedsięwzięcie. Starą i nową część połączyła przeszklona galeria biegnąca na tym samym poziomie co Dziedziniec Sztuki. Latem galeria będzie otwierana. Charakterystyczna w nowej części jest nietypowa, pofałdowana elewacja od strony parku.
Nowe skrzydło, czyli tzw. Pasaż to aż 57 tys. mkw. powierzchni użytkowej. Powierzchnia komercyjna powiększyła się o ponad 27 tys. mkw. - do obecnych 95 punktów handlowych dołączy 110 następnych, a wśród nich sklepy takich marek, jak Deni Cler, Max Mara, KappAhl, Tommy Hilfiger, Sephora, Swarovski. Rozbudowany został 3-poziomowy parking na 600 miejsc. Wszystkie prace budowlane wykonało konsorcjum firm: Hochtief Polska Oddział Poz-Building oraz PORR Polska.
Oprócz sklepów w Pasażu znalazła się też myjnia samochodowa, plac zabaw, a także ośmiosalowe Multikino. Pierwszy film w nowym kinie widzowie obejrzą jednak dopiero na początku maja 2007 roku. Ma to być jedno z nowocześniejszych kin w Polsce. Ale nowy Stary Browar to nie tylko nowoczesne centrum handlowe z częścią rozrywkową. Jest tu także kameralny hotel, w którym znajduje się 12 stylowo urządzonych apartamentów.
Otwarcie nowego skrzydła zakończyło kolejny etap tworzenia centrum. W przygotowaniu jest jeszcze park otaczający całość. Jego przygotowanie potrwa jeszcze kilka miesięcy. Inwestor chce, aby był to pierwszy na świecie park rzeźb pod gołym niebem.
Budynek Centrum Handlu Sztuki i Biznesu Stary Browar powstał na miejscu dawnego Browaru Huggera, u zbiegu ulic Kościuszki, Półwiejskiej, Ratajczaka i Ogrodowej. Obiekt ze względu na niepowtarzalną architekturę został uznany w 2005 roku za najlepsze centrum handlowe na świecie w kategorii obiektów handlowych średniej wielkości.