Złota Magnolia
Magnolia Park zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie MAXI Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC). Nagrodzona kampania obejmowała działania marketingowe, reklamowe i public relations. Ich efektami były: zbudowanie i utrwalenie świadomości marki Magnolia Park, obecność w mediach, a także duża ilość odwiedzających centrum handlowe.
Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) doceniła kampanię otwarcia Magnolia Park, nagradzając centrum złotem w kategorii "Grand Opening, Expansion & Renovation Category dla obiektów od 46,450 m2 do 69,674 m2" w międzynarodowym konkursie marketingowym MAXI Awards. Wyniki zostały ogłoszone 1 kwietnia na Florydzie.Kampania otwarcia Magnolia Park została przeprowadzona w czterech etapach od maja do października 2007 r. Między innymi w pierwszej fazie, w ramach badań rynkowych, powstała nowa identyfikacja wizualna (CI) centrum: m.in. nazwa, logo, kolorystyka.
Magnolia Park to regionalne centrum handlu, rozrywki i rekreacji we Wrocławiu. Na 74 400 m2 powierzchni handlowej znajduje się 250 sklepów i punktów usługowych. Wyróżnikiem centrum jest szeroka i różnorodna oferta rekreacyjno-rozrywkowa i kulturalna. Na terenie kompleksu znajdują się: amfiteatr, tereny sportowe i fontanny, a miejsca wokół obiektu zostały zaaranżowane w innowacyjny sposób. Przed wejściem głównym znajduje się staw o powierzchni 800 m2. Zieleń rozmieszczona jest wokół dużego placu przed centrum, ale również wewnątrz centrum Magnolia Park.