PKP wyremontowało kolejny dworzec historyczny. Dworzec kolejowy w Kostrzynie nad Odrą został zmodernizowany
PKP zakończyło przebudowę dworca kolejowego w Kostrzynie nad Odrą. Remont kosztował 7,7 mln złotych, a finansowany był ze środków własnych PKP i budżetu państwa.
Dworzec kolejowy w Kostrzynie nad Odrą wybudowano w latach 1872-1874. Autorem projektu był Eduard Römer, niemiecki architekt dworców i budynków Kolei Wschodniej. Projekt dwupoziomowego dworca kolejowego był bardzo nowoczesny na swoje czasy, do tej pory wybudowano w Polsce tylko dwa takie dworce: w Kostrzynie nad Odrą i w Kępnie.
Dworzec kolejowy w Kostrzynie nad Odrą odbudowano w 1945 roku po zniszczeniach wojennych, i od tej pory nie było poważniejszych remontów. Ten, zakończony jesienią 2014 roku, rozpoczął się w 2013 roku i kosztował PKP 7,7 mln złotych.
Prace remontowe objęły wymianę stolarki, remont dachu i elewacji, wymianę instalacji. Wyremontowane wnętrza dworca w Kostrzynie. Wszystkie prace remontowe były przeprowadzane w taki sposób, aby zachować detale historyczne. W trosce o bezpieczeństwo podróżnych zamontowano system monitoringu, a dla wygody - nowe systemy informacji głosowej i wizualnej. Budynek dworca i okolica zostały przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
PKP zadbało również o powierzchnię komercyjną w budynku dworca - do dyspozycji podróżnych są sklepiki, salonik prasowy, gastronomia.
Wykonawcą remontu dworca w Kostrzynie nad Odrą była łódzka firma SKB Development. Koszt inwestycji wyniósł 7,7 mln złotych.