Elewacje. Trimo oficjalnym partnerem Centrum Technologii McLaren
Firma Trimo, jeden z europejskich liderów dostarczających kompletne rozwiązania dla elewacji i dachów, stała się Oficjalnym Partnerem grupy McLaren. Współpracę rozpoczęto po udanym wykonaniu przez firmę Trimo montażu innowacyjnego systemu elewacyjnego Qbiss One na zewnętrznej i wewnętrznej elewacji nowego Centrum Technologicznego Mclaren w Woking w Wielkiej Brytanii, gdzie produkowany będzie najnowszy sportowy samochód grupy – MP4-12C.
Nawiązane partnerstwo jest doskonałym rozwiązaniem dla obu firm, nieustannie dążących do pokonywania barier innowacyjności i zaawansowanych technologii, chcących dostarczać klientom wyłącznie najwyższą jakość swoich produktów. System elewacyjny Qbiss One, będący odzwierciedleniem najwyższej estetyki i precyzji wykonania, łączy w sobie jednocześnie znakomitą formę i funkcjonalność - cechy charakterystyczne dla obu firm, gwarantujących im stały i udany rozwój.
Elewacja Centrum Technologicznego Mclaren
System Qbiss One został zastosowany zarówno na zewnętrznej jak i wewnętrznej części elewacji centrum, na łącznej powierzchni 32,000 m2 o łącznej wartości materiałów 40 000 milionów funtów. Centrum, zaprojektowane przez Biuro Foster&Partners, będzie miejscem produkcji nowego sportowego samochodu MP4-12C.
– Jako organizacja zakorzeniona w dyscyplinie Formuły 1, McLaren jesteśmy przedsiębiorstwem o szybko zmieniającej się kulturze. To była dla nas wielka przyjemność współpracować z takim partnerem jak Trimo, który również podziela naszą filozofię aktywnego i szybkiego działania bez kompromisów, prowadzącego wyłącznie do osiągnięcia zamierzonych celów – produktów o najwyższych standardach jakości – powiedział Ron Dennis, Prezes McLaren Group i McLaren Automotive.
Elewacja centrum, wykonana w systemie Qbiss One wyraźnie podkreśla charakter przedsiębiorstwa i działalności nowego Centrum Technologicznego Mclaren, jaka jest prowadzona przez nie wewnątrz budynku.
– Jest to przedsiębiorstwo będące światowej klasy mistrzem inżynierii, zawsze dążącym do najwyższego poziomu jakości swoich produktów, nie zapominające jednocześnie o ochronie środowiska naturalnego – dodał Ron Dennis.
Kreatywność i energia Trimo
– Firma Trimo reprezentuje globalną markę, tak jak McLaren, a nawiązana między nami współpraca nie dotyczyła tylko samych produktów, ale bardziej tego, co produkty te reprezentują w zakresie doskonałości wykonania i ich jakości. Dzielenie się kulturą innowacji i kreatywności oraz energia, jaką wkładamy w prowadzone przez nas działania jest tym co czyni nas najlepszymi w tym co robimy i prowadzi nas nieustannie do sukcesu. Stabilny rozwój naszej firmy osiągnięty dzięki solidnej współpracy oraz długotrwałym relacjom z naszymi partnerami ma dla nas ogromne znaczenie i jest to kierunek, którym chcielibyśmy podążać w nad naszym partnerstwie z firmą McLaren – uzupełniła wypowiedź Rona Denisa Tatjana Fink, Dyrektor Generalny Trimo.